دانلود سریال نیسان آبی قسمت 17 هفدهم { قسمت ۱۷ نیسان آبی } کامل

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 17 هفدهم کامل با کیفیت عالی و ترافیک نیم رایگان و دانلود قسمت 17 نیسان آبی با لینک مستقیم و دریافت سریال نیسان آبی قسمت ۱۷ بصورت قانونی و با بهترین کیفیت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. که در خلاصه داستان قسمت 17 نیسان آبی آمده است که جمشید روی کاغذ تعهد زیاد داد ولی مهم ترین تعهدی که باید میداد تعهد معنوی به زندگی اش بود که... و در قسمت گذشته دیدیم که مرد ها در تنها کار دست خودشون میدن و جمشید هم در تنهایی یه کاری ها دست خودش داد حالا باید ببینیم تعهد جمشید نسبت به زندگی اشت چگونه است که شما را برای تماشای و دانلود نیسان آبی قسمت ۱۷ دعوت می کنم.

+++++++++++++++++

برای دانلود سریال نیسان آبی قسمت 17 روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید

دانلود قسمت 17 نیسان آبی

+++++++++++++++++

بازیگران سریال نیسان آبی

حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی

دانلود سریال نیسان آبی قسمت 17 هفدهم { قسمت ۱۷ نیسان آبی } کامل

بیوگرافی بهناز جعفری

بهناز جعفری (زادهٔ ۲۵ مرداد ۱۳۵۳) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

کلاس های بازیگری را در مدرسه هنر و ادبیات کودک و نوجوانان زیر نظر رویا تیموریان، منصوره سپاه منصور و گلاب آدینه در دوران دبیرستان گذرانده است او سپس از سال 72 وقتی 19 ساله بود با تئاتر سلطان مار به کارگردانی گلاب آدینه فعالیت هنری اش را بصورت جدی از تئاتر آغاز شد

.اولین فیلم او که در نقش کوتاهی در آن حضور داشت روسری آبی در سال ۱۳۷۳ بود. او برای بازی کوتاهش در فیلم «خانه ای روی آب»، ساخته بهمن فرمان آرا از بیستمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفت.جعفری بازی در تئاتر را با نمایش سلطان مار به کارگردانی گلاب آدینه در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد و در نمایشهای کارگردانان شاخصی چون بهرام بیضایی، محمد رحمانیان، علیرضا نادری و ... به ایفای نقش پرداخته است. برای دانلود جوکر فصل سوم 3 قسمت سوم از اینجا اقدام کنید.

بهناز جعفری در سال ۱۳۵۳ در تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. اولین فیلم او که در نقش کوتاهی در آن حضور داشت روسری آبی در سال ۱۳۷۳ بود. او برای بازی کوتاهش در فیلم «خانه‌ای روی آب»، ساخته بهمن فرمان‌آرا از بیستمین جشنواره فیلم فجر، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل زن را گرفت. جعفری بازی در تئاتر را با نمایش سلطان مار به کارگردانی گلاب آدینه در سال ۱۳۷۲ آغاز کرد و در نمایشهای کارگردانان شاخصی چون بهرام بیضایی، محمد رحمانیان، علیرضا نادری و … به ایفای نقش پرداخته‌است. بهناز جعفری مبتلا به ام‌اس است. وی در مصاحبه‌ای در شهریور ۱۳۹۶ اعلام کرد که به تازگی به اینستاگرام پیوسته و قصد ازدواج ندارد زیرا به باور وی ازدواج مانع فعالیت بازیگری وی خواهد بود.

سال 1373 توسط رخشان بنی اعتماد از تئاتر برای بازی در فیلم روسری آبی انتخاب شد که با نقش کوتاهی اولین تجربه خود را در جلوی دوربین بدست آورد در سال 1375 با مجموعه غبار نور به قاب تلویزیون راه پیدا کرد و یکسال بعد نیز بعنوان بازیگر وارد نمایش های رادویی شد

در سال 1380 وقتی 27 ساله بود بازی کوتاه او در فیلم خانه ای روی آب به کارگردانی بهمن فرمان آرا سیمرغ بهترین بازیگری نقش مکمل زن را برایش به ارمغان آورد.

من ازدواج نکردم، چون اگر بخواهم زندگی مشترک داشته باشم باید بازیگری را بگذارم کنتا و هرگز این کار رو نخواهم کرد، بنابراین هیچ وقت به ازدواج فکر نمی کنم.

عزمم را جزم کردم خام گیاهخوار باشم واقعا خیلی سخت بود و کل روش زندگی ام عوض شد، تهیه غذای این نوع رژیم سخت و زمان بر بود که متاسفانه نتوانستم ادامه دهم.

مدتی انواع نمازها را می خوانم و روزه می گرفتم و در حوزه علمیه جامعه الزهرای قم هم ثبت نام کردم و از آنجا برای من نوار می فرستاند هر شش ماه یکبار می رفتم حضوری امتحان می دادم که بعدا ادامه ندام، مدتی هم دوست داشتم به ادم های ناتوان جسمی خدمت کنم و پرستار باشم.

این قسمت به بعد ارتباطی به بیوگرافی نداره، استخاره به معنای خواستن خیرو خوبی از خداوند است که انسان های مومن هنگامی که در کاری درنگ و تامل دارند و خیر و صلاح کار خود را نمی دانند، به استخاره توسل می جویند. استخاره در اسلام انواع گوناگونی مانند استخاره مطلق ، استخاره مشورتی ، استخاره قلبی، استخاره با قرآن ، استخاره با تسبیح ، استخاره با کاغذ دارد که الان استخاره آنلاین نیز وجود دارد.

درباره قسمت 17 سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد.

فیلمنامه «نیسان آبی» را سعید دولتخانی و سعید هوشیار بر اساس فیلمنامه سینمایی «نیسان آبی» نوشته کمیل روحانی به نگارش درآورده اند. نیسان آبی قصه جمشید است و رضا، قصه دو دوست قدیمی که روزی روزگاری عاشق دو خواهر به اسم زری و پری شدند و با آنها ازدواج کردند. جمشید شیفته جمشید هاشم پور است و نیسان آبی اش؛ رضا هم عاشق شعر و شاعری و در رویاهایش شاعری نامدار! جمشید روی نیسانش کار می کند و ریال روی ریال می گذارد تا چرخ زندگی اش بچرخد که البته سخت می چرخد، رضا هم در جستجوی فرصتی برای بهبود اقتصاد زندگی اش و شغلی بهتر! البته قصه ها دست از سر زندگی جمشید و رضا برنمی دارند و مدام آنها را درگیر اتفاقاتی ریز و درشت می کنند، اتفاقاتی که گهگاه لحظات شیرینی می سازند و گاهی هم غمگین! نیسان آبی قصه جیب خالی است و پول، قصه عشق است و شیفتگی، قصه خیانت است و وفاداری و از همه مهمتر نیسان آبی قصه خانواده است و خانواده و خانواده. طرفداری زیادی دارد.

مجاز دانلود سامانه رسمی دانلود قانونی فیلم و سریال های نمایش خانگی شما را به دیدن و دانلود قسمت 17 نیسان آبی دعوت می کند.

کد خبر 554358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 51
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد امین کمالی IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    0 0
    خیلی خوبه است 🙏