لزوم احیای نقاط مؤثر اصفهان در پیروزی انقلاب اسلامی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طرح احیای نقاط مؤثر اصفهان در پیروزی انقلاب اسلامی باید عملیاتی شود و در دستور کار شهرداری قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی صبح امروز _یکشنبه هفدهم بهمن‌ماه_ در تذکر خود در بیست‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: سال ۸۷ طرحی در شورا به مناسبت سی‌امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تصویب رسید که براساس آن ۳۰ نقطه مؤثر در وقوع انقلاب اسلامی در شهر اصفهان شناسایی و برنامه‌ریزی مناسبت برای معرفی این نقاط انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه منزل آیت‌الله خادمی و معراج شهدا از جمله نقاطی است که باید احیا شود، افزود: پس از تصویب این طرح اقداماتی در این زمینه انجام شد، اما ادامه پیدا نکرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: اکنون در چهل‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اگر قرار بر اجرای این مصوبه باشد، لازم است که این نقاط به‌روزرسانی شود.

وی گفت: انتظار می‌رود شهرداری در این خصوص پیگیری لازم را انجام دهد تا مشخص شود علت توقف اجرای این طرح چیست تا طرح جنبه عملیاتی پیدا کند و در دستور معاونت‌های مربوط قرار گیرد.

قربانی گفت: سال ۸۷ طرح دیگری در ارتباط با بحث محله‌محوری در خصوص معرفی مشاهیر و مفاخر اصفهان تصویب شد که در این خصوص نیز اقدامات لازم باید انجام شود.

کد خبر 553748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.