بار مالی بودجه ۱۴۰۱ بر دوش مردم نباشد

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه در بودجه ۱۴۰۱ شهرداری نباید بار مالی بر دوش مردم باشد، گفت: در بودجه سال آینده باید از ظرفیت‌های شهری استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور صبح امروز _یکشنبه هفدهم بهمن‌ماه_ در نطق میان‌دستور بیست‌ونهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر، با تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب موضوع جهاد تبیین را مطرح کردند؛ امیدواریم بتوانیم با تبیین صحیح، دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جوان مطرح کنیم.

وی با بیان اینکه این روزها شاهد بازگشایی سد زاینده‌رود و جاری شدن آب در رودخانه هستیم و امیدواریم کشاورزان شرق برای کشت محصولات خود از این آب استفاده کنند، افزود: امید ما به آینده است؛ زیرا جریان طبیعی زاینده‌رود حق مسلم برای اصفهان بوده و خواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک و تسلیت شهادت «علی‌اکبر رنجبر» از کارکنان نیروی انتظامی شیراز، گفت: برخورد قاطعانه و مستمر با اراذل و اوباش، آرامش و آسایش و امنیت همیشگی را در جامعه جاری و ساری می‌کند.

وی با اشاره به بررسی بودجه ۱۴۰۱ در کمیسیون تلفیق، تصریح کرد: پس از بررسی دقیق، اظهارنظر درباره بودجه صورت می‌گیرد، اما نکته مهم این است که نباید بار مالی بر دوش مردم باشد و باید از ظرفیت‌های شهری استفاده شود.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور با بیان اینکه تذکر وظیفه قانونی اعضای شورای شهر است، گفت: از شهردار و مدیران شهری خواهشمندیم نسبت به این تذکرات حساسیت داشته باشند و پاسخ تذکرات به شورا ارائه شود.

وی با بیان اینکه به لحاظ قانونی، اعضای شورای شهر حق دخالت در انتصابات را ندارند، افزود: ما نیز در انتصابات دخالتی نداریم، بلکه ناظر عملکرد مدیران هستیم و از این حق مسلم استفاده می‌کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: در انتصابات مقبولیت افراد باید مدنظر قرار گیرد و از مدیران کاربلد استفاده شود و چنانچه مدیران منصوب شده همراهی لازم را با شهردار نداشتند، نسبت به تغییر آن‌ها اقدام شود.

کد خبر 553727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.