نسل بعدی گوشی تاشو اوپو Find N از دو قسمت تا می‌شود

شرکت اوپو پتنت جدیدی از گوشی تاشو دیگری از نسل Find N 5G ثبت کرده است که دارای دو لولا است و از دو قسمت تا می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت اوپو اولین گوشی تاشو خود با نام Find N 5G را در دسامبر ۲۰۲۱ معرفی کرد، به نظر می‌رسد که هم اکنون بر چند گوشی تاشو جدید دیگر کار می‌کند. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که اوپو قصد دارد گوشی تاشدنی را به منظور رقابت با گلکسی زد فلیپ سه سامسونگ عرضه کند. اوپو در شش ژوئیه ۲۰۲۱ پتنت طراحی جدیدی برای گوشی تاشو با قابلیت تا شدن در دو بخش را ثبت کرد که اخیراً تأیید و منتشر شد.

به نظر می‌رسد که این گوشی به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی بیرونی و صفحه نمایش ۷.۱ اینچی داخلی مجهز خواهد شد. تصاویر ارائه شده نشان می‌دهد که لولای دوم این گوشی باعث می‌شود قسمت سمت راست با دوربین‌های عقب گوشی در جهت مخالف تا شود، در این صورت دوربین سه گانه در جلوی گوشی قرار می‌گیرد و می‌توان با استفاده از آن‌ها تصاویر سلفی ثبت کرد. قسمت بالایی صفحه نمایش بیرونی گوشی ذکر شده حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی دارد، در حالی که در صفحه نمایش اصلی هیچ بریدگی وجود دارد. بنابراین احتمالاً اپو دوربین زیر صفحه نمایش را برای این گوشی در نظر گرفته است.

دکمه پاور در سمت راست گوشی و کلیدهای تنظیم صدا در سمت چپ تعبیه شده‌اند. هر دو لبه بالا و پایین نیز دارای اسپیکر و میکروفون هستند، یک پورت USB-C نیز در لبه پایین گوشی تاشو اوپو قرار دارد. تاریخ معرفی گوشی تاشو جدید اوپو هنوز مشخص نشده است، حتی هنوز به صورت قطعی تعیین نشده است که آیا اوپو واقعاً آن را عرضه خواهد کرد یا فقط در حد یک پتنت باقی خواهد ماند.

کد خبر 553710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.