بازگشایی معابر مهم‌ترین دغدغه مردم در بافت فرسوده است

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: تخصیص بودجه بین محلات شهر عادلانه نیست و باید نگاه ویژه‌تری به محلات و بافت فرسوده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسن سالاری امروز _دوشنبه، یازدهم بهمن‌ماه_ در جلسه هفتگی محلات در مسجد ۱۴ معصوم محله چاهستانی‌ها، اظهار کرد: یکی از وعده‌های ما در زمان انتخابات همین مسئله بود که همواره پای حرف مردم بنشینیم و برنامه "هر شنبه پای حرف مردم" را شروع کردیم تا شنوای حرف مردم در محلات مختلف شهر باشیم.

وی افزود: کار شورای اسلامی شهر کار نظارتی و پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات مردم است، ما برای حل و فصل مشکلات مردم وارد شورا شدیم و این مسیر را برای امیدوار کردن مردم به انجام اقداماتی برای کاهش مشکلات دنبال خواهیم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه مشکلات متعددی در محلات این شهر وجود دارد که در سال‌های گذشته و به مرور به وجود آمده است، تصریح کرد: مهم‌ترین مشکل محلات قدیمی و بافت فرسوده مانند محله چاهستانی‌ها مشکل بازگشایی معبر است.

وی ادامه داد: تا وقتی این معبر باز نشود مشکل فاضلاب در این منطقه حل شدنی نیست و منطقه را درگیر بسیاری از مشکلات دیگر مانند مشکل آموزشی و بهداشتی می‌کند که شهرداری و دیگر نهادهای شهر باید دست به دست هم بدهند تا این مشکلات را حل کنیم.

سالاری افزود: هدف ما از برگزاری این جلسات پایه‌گذاری و استارت کار برای حل مشکلات است، تخصیص بودجه بین محلات شهر عادلانه نیست و باید نگاه ویژه‌تری به محلات و بافت فرسوده شود.

کد خبر 552476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.