بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه ‌گذاری بلند مدت

ارزهای دیجیتال که دنیای اقتصاد را در برگرفته‌اند، فضای هیجان انگیزی را برای مردم ایجاد کرده‌اند تا آن‌ها را به خرید این سبک نوین ارز ترغیب کنند.

وجود یک نکته در خصوص ارزهای دیجیتال سبب تمایز او و سایر ارزها شده و آن هم عدم کنترل این سبک از ارز توسط دولت‌ها است. حال که اخبار ارزهای دیجیتال تمام فضای مجازی را پر کرده است در ادامه به بررسی بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه‌گذاری بلند مدت را می‌پردازیم.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت چیست؟

پا گذاشتن به دنیای اقتصاد همیشه پر از چالش خواهد بود به طوری که بسیاری از کسانی که قصد دارند برای اولین بار این نوع ارز را خریداری کنند همیشه از آینده پیش روی سرمایه خود می‌ترسند. همچنین ارزهای دیجیتال متنوعی وجود دارند که این موضوع به تنهایی سبب سردرگمی در انتخاب ارز برای سرمایه‌گذاران خواهد شد. بنابراین تصمیم گرفتیم در ادامه به چند نمونه از بهترین ارزها برا سرمایه‌گذاری دیجیتال اشاره کنیم:

ارز دیجیتال کاردانو

ارز دیجیتال کاردانو، دارای بالاترین سطح ارزشی در بازار روز ارزهای دیجیتال است. به گونه‌ای که بلاک چین کاردانو از نظر بسیاری از کارشناسان بهترین ارز برای سرمایه‌گذاری طولانی مدت شناخته می‌شود که دارای سودهای بسیار زیادی نیز است.

همانطور که گفتیم کاردانو یکی از باارزش‌ترین ارزهای دیجیتال می‌باشد که حتی در زمان نوسانات پی در پی بازار نیز کمترین نوسان را داشته است و این موضوع به تنهایی می‌تواند مناسب بودن این ارز برای سرمایه‌گذاری را اثبات کند.

ارز دیجیتال اتریوم

عده زیادی از کارشناسان اقتصادی ارز دیجیتال اتریوم را یکی از موفق‌ترین ارزهای دیجیتال می‌دانند. اما فضای ایجاد شده در چند هفته اخیر نشان‌دهنده ارزش پایین این ارز دیجیتال است که سبب شده عده از کارشناسان این ارز را در مرحله اصلاح ببینند و آینده صعودی را برای این اتریوم پیش‌بینی کنند.

بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه ‌گذاری بلند مدت

ارز دیجتال بیت کوین کش

بین کوین کش با جدا شدن از پروتکل اصلی بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال شناخته شد. این ارز به دلیل داشتن شرایط آسان‌تر به لحاظ سرعت و قیمت بیشتر از بیت کوین مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

همچنین کارشناسان بر این باورند بیت کوین کش مانند بیت کوین توانایی رشد بسیار بالایی داشته و حال که این ارز در کمترین رنج قیمتی خود است فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری و خرید این ارز می‌باشد.

ارز دیجیتال ریپل

ارز دیجیتال ریپل که با نماد XRP آن را می‌شناسیم. به سبب موفقیت این ارز در دادگاه مقابل کمیسیون بورس آمریکا و ارائه برنامه‌ای از سوی این شرکت جهت حضور در بورس، این ارز دیجیتال به چهره محبوب و جذابی میان سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. ریپل، باصرفه‌ترین ارز دیجیتالی می‌باشد که قابلیت رشد بسیار بالایی را نیز دارد.

ارز دیجیتال دوج کوین

وجود سودهای هنگفت و ناباور این ارز دیجیتال در سال گذشته میلادی سبب ترغیب بسیار افراد به خرید این ارز دیجیتال شده است. همچنین حمایت همه جانبه ایلان ماسک ستاره این روزهای دنیای فناوری نیز سبب شده قیمت لحظه‌ای دوج کوین در وضعیت بسیار خوبی قرار بگیرد و فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال ایجاد شده است.

ارز دیجیتال بیت کوین

همه ما با شنیدن نام ارزهای دیجیتال به یاد بیت کوین می‌افتیم زیرا این ارز دیجیتال یکی از قدیمی‌ترین و باارزش‌ترین ارزهای دیجیتال می‌باشد. در واقع قدرت این ارز آنقدر بالا است که می‌تواند با کاهش یا افزایش خود بر روی ارزش سایر ارزها نیز مؤثر باشد.

وضعیت حال حاضر بیت کوین سبب شده است تا بسیاری از مؤسسات مالی و بانکی این ارز را در قالب ارز واقعی نگاه کنند و حتی روی این رمز ارز سرمایه گذاری نیز داشته باشند. که برای مشاهده قیمت لحظه‌ای بیت کوین می‌توانید وارد سایت بیتمینو شوید

بیت کوین، بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری بلند مدت است.

همانطور که گفتیم بیت کوین باارزش‌ترین ارزش دیجیتال حال حاضر می‌باشد که در چند هفته اخیر جنجال‌هایی را نیز ایجاد کرده است. به طور مثال در سال ۲۰۲۱ اتفاقاتی افتاد که دولت‌هایی مانند چین تصمیم گرفتند تمامی صرافی‌های ارزهای دیجیتال را مسدود کنند. اما باز هم این تصمیم‌ها نتوانستند تغییری در خرید و فروش ارزهای دیجیتال ایجاد نمایند و بیت کوین هرچند با ارزش پایین خرید و فروش می‌شد.

تمامی نکات ذکر شده در بالا بیت کوین را به عنوان یکی از بهترین ارز دیجیتال نمایش می‌دهد که این ارز را هم برای سرمایه گذاری بلند مدت و کوتاه مدت به عنوان بهترین معرفی می‌کند. قیمت لحظه‌ای بیت کوین، سولانا، تتر، اتریوم، دوج کوین و سایر ارزهای دیجیتال محبوب دنیای نیز به ثبات رسیده است و هر ارزی در رنج قیمتی خاص، اگر مقاومت و حمایت‌هایی را دارا باشد، سبب ایجاد بازاری با ارزهای دیجیتال دارای نوسان قیمتی بالا اما باارزش سرمایه گذاری بالا خواهد شد.

شیبا، ارزان اما مناسب برای سرمایه گذاری بلند مدت

شیبا در میان ارزهای دیجیتال در رتبه سیزده‌ام قرار دارد که در چند ماه اخیر نیز نزدیک به ۲۹۵ درصد رشد داشته است. به شکل کلی نزدیک به ۵۴۹ تریلیون سکه در شیبا در گردش می‌باشد که حجم مبادلات روزانه این ارز دیجیتال را به ۱ میلیارد رسانده است. این آمار و ارقام در کنار هم محبوبیت این ارز دیجیتال را نشان می‌دهد.

اگر شما نیز قصد ورود به دنیای ارزهای دیجیتال را داشته و دوست دارید برای شروع از سرمایه اندک شروع کنید، ارز دیجیتال شیبا برای شما بسیار مناسب خواهد بود. لازم به ذکر است شیبا جز میم کوین محسوب می‌شود که دارای پشتوانه قوی نیست و نوسانات زیادی را به همراه دارد و به طوری که این ارز دیجیتال همان‌قدر که می‌تواند صعود ناگهانی و عجیبی داشته باشد، ریزش قیمتی ناگهانی را نیز تجربه کند.

تتر، باثبات‌ترین رمز ارز

تتر یکی از باثبات‌ترین ارزهای دیجیتال می‌باشد که لقب دلار دیجیتال را به خود اختصاص داده است. اگر جز آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید ارزش پول خود را در گذر زمان حفظ کنید پیشنهاد می‌شود برای خرید تتر دست به کار شوید. همچنین این استیبل کوین دارای کاربردهای بسیار زیادی می‌باشد. به طور مثال افرادی که در بازارهای بین‌الملل فعالیت دارند می‌توانند از تتر به عنوان نقل و انتقال دهنده پول خود استفاده کنند زیرا این ارز دیجیتال دارای کارمزد بسیار کمی است و می‌توان آن را در سریع‌ترین زمان ممکن به ارز دلخواه خود تبدیل کنید.

دوج کوین بهترین ارز برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۲

دوج کوین به بیشترین میزان محبوبیت خود رسیده به طوری که جست جوهای انجام شده در گوگل نام این ارز را بالاتر از بیت کوین به نمایش گذاشته‌اند. همانطور که گفتیم این ارز به دلیل واسطه‌گری و حمایت ایلان ماسک رشد بسیاری داشته که ممکن است در نوسانات بازار دچار ریزش بسیاری بدی نیز شود زیرا این ارز دیجیتال نیز دارای پشتوانه قوی نمی‌باشد. دوج کوین در یک ساله اخیر بیش از ۳۵۰۰ درصد رشد داشته است. در حال حاضر قیمت هر دوج کوین بیش از ۱۷ سنت آمریکا می‌باشد که او را در رتبه دوازدهم ارزهای دیجیتال قرار داده است، همین امر می‌تواند نشان دهنده آینده خوش برای این ارز دیجیتال باشد.

با خرید ارز دیجیتال نمی‌توان راه صد ساله را به یک شب رفت.

به یاد داشته باشید دنیای سرمایه‌گذاری دنیای پر از سود و زیان است. بنابراین اگر تنها با هدف سرمایه‌گذاری بدون انجام هیچ گونه تراکنشی داخل شبکه به سراغ ارزهای دیجیتال می‌آیید لازم است به یاد داشته باشید خرید توکن در بازار ارزهای دیجیتال نمی‌تواند نقشه راهی برای یک شبه پولدار شدن شما باشد. در واقع نگاه شما به این سرمایه گذاری می‌بایست نگاه دراز مدتی باشد که بتواند آینده را نیز برای شما تضمین کند.

کد خبر 552241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.