بلیت فوتبال ایران و عراق ۱۴۰۰ + سامانه خرید بلیط تماشاگران و ورود زنان

سامانه و زمان بلیت فروشی فدراسیون، خرید بلیط، زنان در استادیوم، حضور تماشاگران در دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق و صعود ایران به جام جهانی قطر از اخبار ورزشی پربحث روزهای اخیر است.

به گزارش ایمنا، دیدار تیم‌های ملی ایران و عراق هفتم بهمن برگزار می‌شود، کسب پیروزی در این دیدار به منزله قطعی شدن صعود این تیم به مسابقات جام جهانی سال آینده است و جشن صعود تیم ملی فوتبال ایران برگزار شود.

دیدار ایران و عراق با تماشاگران

وزیر ورزش از قطعی بودن حضور تماشاگران در دیدارهای تیم ملی ایران با عراق و امارات خبر داده و تماشاگران در انتظار آغاز بلیت‌فروشی هستند.

همچنین با اعلام سخنگوی دولت، بالاخره مجوز حضور تماشاگران زن و مرد برای این دیدار صادر شده و تیم ملی در حضور ۱۰ هزار تماشاگر می‌تواند صعود خود به جام جهانی را جشن بگیرد.

با وجود سکوت فدراسیون فوتبال در این زمینه و بیان اینکه هنوز مصوبه‌ای برای حضور تماشاگران صادر نشده است، مسئولان دولتی از قطعی شدن حضور تماشاگران در دیدارهای ملی خبر می‌دهند.

احمد وحیدی، وزیر کشور نیز در حاشیه همایش ملی ایران و همسایگان در جمع خبرنگاران درباره حضور تماشاگران برای بازی‌های تیم‌ملی، اظهار کرد: با توجه به علاقه مردم برای حضور و تشویق تیم ملی با رعایت ملاحظات بهداشتی قرار شد که تعدادی از عزیزان تماشاگر بتوانند حضور پیدا کنند که بتواند تیم ملی را تشویق کنند و خواست آنان عملی شده باشد.

بلیت فوتبال ایران و عراق ۱۴۰۰ + سامانه خرید بلیط تماشاگران و ورود زنان

پیش‌تر محمدحسین سپهر -فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت کشور- از احتمال برگزاری مسابقه پیش روی تیم ملی کشورمان در مقدماتی جام جهانی با حضور محدود یا حتی بدون حضور تماشاگران خبر داد.

وی گفت: گزارش‌های مراکز بهداشتی و درمانی از افزایش ۶ برابری بیماران سرپایی در کشور نسبت به هفته گذشته حکایت دارد و در چنین شرایطی هرگونه تجمع فرهنگی و ورزشی احتمال افزایش شیوع سویه جدید اُمیکرون را به دنبال دارد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در وزارت کشور افزود: متأسفانه تست کرونای تعداد قابل توجهی از بازیکنان باشگاه‌های بزرگ کشورمان و همچنین همراهان تیم ملی عراق مثبت اعلام شده که جای نگرانی دارد و برای همین از عزیزان وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال انتظار داریم که رعایت صددرصدی پروتکل‌های بهداشتی در مسابقه پیش روی تیم ملی را مورد توجه قرار دهند.

خبرگزاری «شفق نیوز» عراق که روز گذشته (سه‌شنبه) به نقل از رئیس کانون هواداران فدراسیون فوتبال عراق نوشته بود هواداران تیم ملی این کشور نمی‌توانند به ورزشگاه آزادی بیایند، امروز از صدور مجوز ورود تماشاگران عراقی به این ورزشگاه خبر داد.

مطابق اعلام مهدی الکرخی، تلاش‌های سفارت عراق در ایران باعث صدور مجوز حضور هواداران عراقی در ورزشگاه آزادی شد. مطابق دستورالعمل کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم میهمان ۱۰ درصد سکوها را در اختیار خواهد داشت و بلیت‌های عراقی‌ها نیز با همکاری میان سفارت این کشور در ایران و فدراسیون فوتبال عراق به فروش می‌رسد.

بانوان در استادیوم آزادی و بازی ایران و عراق

گفته می‌شود بعد از دیدار دو سال پیش مقابل کامبوج، اکنون تیم ملی فوتبال ایران این فرصت را دارد که در کنار تماشاگران مرد شاهد حضور بانوان در ورزشگاه آزادی باشد.

در جلسات هماهنگی پیش از این بازی با حضور مسئولان ورزش و ورزشگاه آزادی، مقرر شد که جایگاه شش تا چهارده ورزشگاه به بانوان ایرانی تعلق بگیرد که ظرفیت هر جایگاه ۴۰۰ نفر گنجایش دارد.

همچنین آقایان ایرانی که برای این مسابقه بلیت خریداری کنند در جایگاه ۱۸ تا ۳۶ مستقر خواهند شد. برای میهمانان عراقی هم جایگاه مخصوصی تعبیه شده است.

جایگاه سه، چهار و پنج برای میهمانان عراقی خواهد بود. ۷ هزار مرد و ۲ هزار بانوی ایرانی تماشاگر این بازی هستند و هزار مرد و بانوی عراقی هم بلیت خریداری خواهند کرد.

همچنین طبق هماهنگی‌های ناظر AFC قرار شده است که بازیکنان نیمکت نشین ایران و عراق روی سکوهای پشت نیمکت حضور نخواهند داشت و باید در جایگاه ویژه بنشینند که در نوع خودش جالب و عجیب است.

بلیت فوتبال ایران و عراق ۱۴۰۰ + سامانه خرید بلیط تماشاگران و ورود زنان

خرید بلیت بازی ایران و عراق

پیش تر اعلام شد سامانه بلیت فروشی قرار است از روز ۴ بهمن ۱۴۰۰ باز شود و در حالی که این سامانه با ستاد ملی کرونا هماهنگ است در صورتیکه متقاضیان خرید بلیت دو دز واکسن تزریق نکرده باشند، درخواست آنها برای خرید بلیت رد می‌شود.

مسئولان وزارت بهداشت نیز از خرید بلیت دیدار ایران و عراق از سامانه «تهران من» وابسته به شهرداری تهران به علت ارتباط با وزارت بهداشت و بررسی وضعیت واکسیناسیون علاقه‌مندان خبر داده بودند. ولی تا لحظه انتشار این مطلب بلیط فروشی آغاز نشده است.

سامانه فروش بلیت ملی و ایران من نیز درباره فروش بلیت این دیدار مطلبی منتشر نکرده‌اند.

بلیت فوتبال ایران و عراق ۱۴۰۰ + سامانه خرید بلیط تماشاگران و ورود زنان

شرایط ورود تماشاگران به ورزشگاه، تزریق دو دز واکسن به همراه کارت واکسیناسیون است.

تاریخ بازی ایران و عراق

تیم ملی فوتبال ایران در تاریخ هفتم و بهمن ۱۴۰۰ در ورزشگاه آزادی میزبان عراق است؛ این دیدار ساعت ۱۸:۰۰ روز پنج‌شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و قضاوت آن بر عهده داوران استرالیایی خواهد بود. همچنین ناظر داوری این بازی عبدالکریم حسونه از اردن است.

کد خبر 551364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.