سریال جوکر ایرانی + بازیگران و زمان پخش فصل ۳

جوکر یک مجموعه نمایش خانگی به کارگردانی احسان علیخانی است که در آن تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی و اجتماعی در یک اتاق در بسته برای خنداندن یک دیگر رقابت می‌کنند، مجری این برنامه سیامک انصاری است.

به گزارش ایمنا، سریال جوکر (لطیفه‌گو)، یک رئالیتی شو ایرانی است که بر اساس نسخه‌های موفق آمریکایی و چینی ساخته و پرداخته شده است. پخش این برنامه از شش آذر ۱۴۰۰ شروع شده است. سریال (جوکر) با توجه به حال و هوای متفاوت و حضور چهره‌های محبوب سینما و تلویزیون توانست فراتر از حد انتظار ظاهر شود و مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

سریال جوکر ایرانی + بازیگران و زمان پخش فصل ۳

معرفی جوکر

مسابقه جوکر یا به فارسی‌اش لطیفه‌گو یا بذله‌گو، یک گرداننده و مجری یا میزبان دارد. در هر فصل آن ۸ هنرمند، شش‬ ساعت زمان دارند تا ‏در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‏بخندند.‏ به همین سادگی و بامزگی!

فضای کلی اتاقی که شرکت‌کنندگان در آن حضور دارند و مسابقه در آن انجام می‌شود، طراحی‌ای شبیه فضای خانه دارد و دارای اتاق نشیمن و آشپزخانه است. در کنار اتاق شرکت‌کنندگان، یک اتاق تجهیزاتر و گریم نیز وجود دارد. شرکت‌کنندگان در طول بازی هر گاه خواستند به این اتاق می‌روند و ابزاری از آنجا با خود می‌آورند یا تغییری در ظاهر خود ایجاد می‌کنند تا بتوانند با آن دیگران را بخندانند.

برنامه یک میزبان دارد که نقش داور مسابقه را ایفا می‌کند. او یک اتاق جداگانه با فضایی شبیه به اتاق مانیتورینگ دارد که حین مسابقه در آن‌جا مستقر می‌شود و شرکت‌کنندگان را زیر نظر می‌گیرد. میزبان هرموقع خنده یکی از شرکت‌کنندگان را از مانیتورهای اتاق خود مشاهده کند با دکمه قرمزی که جلویش قرار دارد بازی را متوقف می‌کند. سپس به اتاق بازی می‌رود و با نشان دادن صحنه آهسته خندیدن شرکت کننده خاطی را جریمه می‌کند. بعد از آن دوباره به اتاقش بر می‌گردد و با دکمه سبز ادامه مسابقه را اعلام می‌کند.

سریال جوکر ایرانی + بازیگران و زمان پخش فصل ۳

شرایط و قانون بازی جوکر

جوکر یک مسابقه کمدی است که در آن ۸ شرکت‌کننده برای مدت مشخصی در یک اتاق بزرگ محبوس می‌شوند. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود.

هر شرکت‌کننده یک فرصت ویژه با مدتی محدود نیز در اختیار دارد که هر زمان خواست می‌تواند از آن استفاده کند. در این فرصت دیگران باید کاملاً به او توجه کنند و اجازه هیچ کار دیگری ندارند و فرد در این مدت اجرای ویژه‌ای انجام می‌دهد تا دیگران را بخنداند.

شرکت‌کنندگان از روش‌های مختلفی برای خنداندن دیگران استفاده می‌کنند و انواع مختلفی از کمدی را اجرا می‌کنند. از جمله آن‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: اجرای نمایش کمدی، شخصیت و تیپ‌سازی، شوخی‌های کلامی، اجرای موسیقی کمیک، اجرای استندآپ کمدی، استفاده از آکسسوار و ابزار مختلف مثل عروسک و لباس‌های بامزه، پارودی سازی آثار مشهور، کمدی فیزیکی و…

هر شرکت کننده که کارت قرمز بگیرد و از مسابقه حذف شود، به اتاق میزبان می‌آید و در کنار او ادامه مسابقه را تماشا می‌کند. همچنین میزبان می‌تواند با تشخیص خودش، شرکت‌کننده حذف شده را برای مدت مشخصی به اتاق برگرداند تا دیگران را بخنداند. با حذف شدن شرکت‌کنندگان، آخرین کسی که در اتاق بماند، برنده مسابقه می‌شود و تندیس و جایزه بزرگ را از آن خود می‌کند. همچنین به قسمت فینال فینالیست‌ها راه می‌یابد.

البته در تمامی مراحل پیش تولید و تولید گروه خلاقیت و نویسندگان تیم سازنده جوکر در کنار شرکت‌کنندگان برای مشاوره و هم‌فکری حاضر هستند.

سریال جوکر ایرانی + بازیگران و زمان پخش فصل ۳

عوامل و سازندگان جوکر

  • مجری جوکر: سیامک انصاری
  • کارگردان مسابقه جوکر: احسان علیخانی، سیدحامد میرفتاحی
  • تهیه‌کننده اجرایی: امیرحسین بزرگ‌زادگان و محسن نجفی سولاری
  • تهیه‌شده: استودیو قرن جدید
  • خواننده تیتراژ: سینا حجازی
  • سرپرست نویسندگان: ایمان قیاسی و علی رضازاده
  • گویندگان: ناصر طهماسب و ژاله صامتی
  • فصل‌ها: ۲
  • تعداد قسمت‌ها: ۵
  • مدت زمان هر قسمت: ۵۹-۷۶ دقیقه
  • شبکه اصلی: شبکه نمایش خانگی
  • پخش کننده: فیلیمو

زمان پخش قسمت جدید (قسمت یکم از فصل سوم)

قسمت چهارم به کارگردانی احسان علیخانی روز دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ منتشر شده است.

بازیگران سریال جوکر فصل اول

امین حیایی، سام درخشانی، امیرمهدی ژوله، بیژن بنفشه خواه، هومن حاجی عبدالهی، امیر کاظمی، سهیل مستجابیان و غلامرضا نیکخواه

سریال جوکر ایرانی + بازیگران و زمان پخش فصل ۳

بازیگران سریال جوکر فصل دوم

فصل دوم وحید آقاپور, ایمان صفا, هومن برق برق‌نورد شهرام قایدی, سپند امیر سلیمانی, بهنام تشکر, عباس جمشیدی و آرش نوذری

بازیگران فصل سوم

در فصل سوم جوکر رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، بابک نهرین، حمید لولایی، میرطاهر مظلومی، علی استادی، سروش جمشیدی و امیر غفار منش در فصل سوم جوکر حضور دارند. حضور دارند.

کد خبر 550962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.