گوشی‌های اوپو سری Reno7  چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی‌های اوپو سری Reno7 هفته اول فوریه سال جاری وارد بازار هند می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی‌های اوپو سری Reno7 SE که شامل Reno7، Reno7 Pro و Reno7 SE می‌شود، دسامبر سال ۲۰۲۱ میلادی به صورت رسمی معرفی شد و قرار است هفته اول فوریه وارد بازار هند شود. به نظر می‌رسد که گوشی‌های اوپو سری Reno7 با قیمت بین ۳۳۶ تا ۶۰۵ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی اوپو Reno7 SE دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ است، حس‌گر اثر انگشت آن نیز روی صفحه نمایش تعبیه شده است. دوربین سلفی گوشی اوپو Reno7 SE که بالای نمایش‌گر قرار گرفته است، دارای حس‌گر ۱۶ مگاپیکسلی است. یک دوربین سه‌گانه نیز در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین تشخیص عمق دو مگاپیکسلی و دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی اوپو Reno7 SE به تراشه دایمنسیتی ۹۰۰ مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. گوشی ذکر شده دارای سیستم عامل اندروید 11 OS است، انرژی مورد نیاز آن نیز با استفاده از یک باتری ۴.۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 550856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.