درخشش کودکان ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی نقاشی چین

هفت عضو هنرمند مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی چین موفق به کسب یک رتبه اول، دو رتبه دوم و چهار رتبه سوم شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مسابقه هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی چین با موضوع «سلامتی، دوستی و وحدت بزرگ» در سال ۲۰۲۱ برگزار شد و از میان ۵۰۰ اثر از ۱۳ کشور، هفت کودک ایرانی موفق به کسب جایزه و دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شدند.

بر اساس این خبر نهال دیده‌بان ۹ ساله از کانون بهبهان استان خوزستان در این مسابقه موفق به کسب جایزه اول شد، همچنین بهار نصیریان هفت ساله از کانون بهبهان و آناهید آموزش هفت ساله از اهواز هر دو از استان خوزستان جایزه دوم را در این مسابقه دریافت کردند؛ ضمن اینکه مریم نجفی ۹ ساله از مرکز شماره دو کانون کرمانشاه، عسل ابراهیم‌پور ۱۱ ساله از کانون اردبیل، آوا فاضلی هفت ساله از کانون ماکو استان آذربایجان غربی و مهتا سرکوئی ۱۴ ساله از کانون دزفول استان خوزستان نیز در مسابقه بین‌المللی نقاشی چین موفق به کسب جایزه سوم شدند.

کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان با ارسال ۱۹ اثر در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نقاشی کودکان آسیایی چین ۲۰۲۱ شرکت کرد.

کد خبر 547833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.