ارتقای کیفیت محلات با مشارکت شهروندان از سال آینده/ سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان بروزرسانی شد

شهردار اصفهان گفت: درصدد هستیم از سال آینده با مشارکت شهروندان مشکلات و مسائل هر محله را اولویت‌بندی و در راستای ارتقای کیفیت زندگی در محلات شهر گام برداریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم زاده صبح امروز _شنبه ۱۸ دی ماه_ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان»، اظهار کرد: برای تسهیل ارتباط با شهروندان سامانه ۱۳۷ شهرداری بروزرسانی و نسخه جدید آن بارگذاری شده که شهروندان می‌توانند از این طریق مشکلات موجود در سطح شهر را به شهرداری اطلاع دهند.

وی افزود: این امکان فراهم شده تا پیام‌های شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ به طور مستقیم برای بنده به عنوان شهردار ارسال شود تا روزانه نظرات مردم اصفهان را مطالعه کنم.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه رویکرد مدیریت جدید شهری اصفهان «محله محوری» است، تصریح کرد: بر اساس این رویکرد قرار است سطح زندگی شهروندان را در دل محلات ارتقا داده و امکان زندگی بهتر را برای آنها فراهم کنیم.

وی ادامه داد: برای اینکه در اولویت‌بندی محلات دچار خطا نشویم، علاوه بر اطلاعات و آمار فراهم شده توسط شهرداری؛ مدیران و مسئولان شهری به صورت تیمی در تک تک محلات حضور یافته و جلساتی با شهروندان برگزار می‌کنند تا مسائل و مشکلات را به صورت مستقیم از زبان مردم فهرست کنند؛ با توجه به اینکه امکان دیدار چهره به چهره با تک تک افراد ساکن در محلات وجود ندارد سامانه ۱۳۷ فرصتی برای انعکاس مشکلات از سوی شهروندان است.

قاسم زاده تاکید کرد: درصدد هستیم از سال آینده با مشارکت شهروندان مشکلات و مسائل هر محله را اولویت‌بندی و در راستای ارتقای کیفیت زندگی در محلات شهر گام برداریم.

وی گفت: در دو روز گذشته اصفهان شاهد اتفاقات، رخدادها و آئین‌های مذهبی و ملی بود به طوری که روز پنجشنبه تشییع پیکر پاک شهدای تازه تفحص شده در شهر برگزار شد و حضور باشکوه مردم نشان داد همچنان خط شهادت و انقلاب در بین آنان روشن، پابرجا و پایدار است.

شهردار اصفهان با اشاره به سالگرد شهدای هواپیمای اوکراینی که بر اثر آن عزیزانی را از دست دادیم که جز سرمایه‌های علمی و ارزشمند کشورمان بودند، افزود: روز جمعه نیز در مراسم بزرگداشت سالگرد شهدای هواپیمای اوکراینی حضور یافتم و از نزدیک با خانواده تعدادی از این شهدا گفت و گو کردم.

وی تصریح کرد: اغلب خانواده شهدای این حادثه علیرغم این اتفاق تلخ روحیه خود را حفظ کردند، البته مسئولان باید در ارتباط با این مسائل فهم به روزتر و دقیق‌تر داشته باشند تا مردم بدانند در غم و شادی در کنارشان هستیم.

کد خبر 547218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.