حاج قاسم سلیمانی امینت را برای ملت‌های آزادی خواه فراهم کرد

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: حاج قاسم سلیمانی به واسطه عمل صالح محبوب دل‌ها و خلیفت الله روی زمین شد، حاج قاسم سلیمانی نترس و شجاع بود و در سخت‌ترین شرایط سوریه و عراق به فریاد آزادی خواهان مظلوم رسید و موجب امنیت کشورها شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرتیپ پاسدار محمد شرفی در سیزدهمین یادواره شهدای شهرستان بویین میاندشت و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی که در مصلای نماز جمعه شهر بویین میاندشت برگزار شد، اظهار کرد: شهدای بصیرت به خاطر بی‌بصیرتی خواص در دفاع از آرمان‌های امام و پیروی از ولایت مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی افزود: خواص بی بصیرت همواره برای نظام هزینه‌های سنگینی متحمل می‌شوند لذا در هر عصری باید آگاه باشیم تا از خواص غافل نشویم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه شهدا آگاهانه مسیر را انتخاب و با خدا معامله کردند، خاطرنشان کرد: خانواده معظم شهدا با اعزام فرزندان خود به جبهه در دفاع از اسلام در این معامله الهی شریک هستند.

شرفی اضافه کرد: امروز خوشحال و سرافراز باشیم که در عصر کنونی با شتافتن به کمک مظلومان عالم مسلمان بودن خود را ثابت کردیم و در روز قیامت در پیشگاه پیامبر (ص) سرافراز هستیم که بگوییم ما همان امتی هستیم که در شنیدن صدای مظلومان اطاعت امر کردیم.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی به واسطه عمل صالح محبوب دل‌ها و خلیفت الله روی زمین شد و نترس و شجاع بود که در سخت‌ترین شرایط سوریه و عراق به فریاد آزادی خواهان مظلوم رسید و موجب امنیت کشورها شد.

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: مقام معظم رهبری امید مستضعفان جهان است و در مقابل کفار عالم ایستادگی و هرگز از موضع خودش کوتاه نمی‌آید و ما نیز از وی پیروی می‌کنیم.

شرفی ادامه داد: دفاع موجب استمرار و بقای انسان می‌شود اما دفاعی مقدس است که برای حفظ اسلام ناب محمدی و ارزش‌ها و ولایت و ائمه اطهار (ع) باشد.

وی اظهار کرد: فرزندان شهدا به عنوان میراث داران نظام اجازه تغییر مسیر نظام را نخواهند داد و ضرورت دارد در نظام برنامه‌ریزی کشور برای پیشرفت آنان برنامه تدوین شود در غیر این صورت خیانت به شهدا کرده‌ایم.

کد خبر 546824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.