برگزاری ۳۰ ویژه‌برنامه متنوع فرهنگی با محوریت محلات و مساجد در قم

به مناسبت سالروز ورود با برکت حضرت فاطمه معصومه (س) بیش از ۳۰ ویژه‌برنامه متنوع شامل برنامه‌های فرهنگی، هنری، گردشگری، اجتماعی، ورزشی و تفریحی با محوریت محلات و مساجد در قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری شهرداری قم، در چهل و پنجمین نشست معاونین فرهنگی کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران، حمید نادری، مدیر گردشگری و امور زائرین سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم به عنوان مسئول کمیته گردشگری این کمیسیون انتخاب شد.

آلما فرامرزی، دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران ایران، علت انتخاب قم به عنوان ریاست این کمیته، فعالیت‌های رو به رشد و چشمگیر گردشگری شهری، پشتکار و همکاری مستمر مدیریت گردشگری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم برشمرد.

حمید نادری، مدیر گردشگری و امور زائرین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، مهمترین سیاست اجرایی این کمیته را نقش آفرینی و همگرایی شهرداری‌های کلانشهر ایران در جهت رونق و توسعه گردشگری دانست.

وی بر لزوم هماهنگی و انسجام شهرداری‌ها در ارائه خدمات مطلوب به زائرین و گردشگران در مناسبت‌های ملی و مذهبی، اطلاع‌رسانی و تبلیغات شهری در حوزه معرفی ظرفیت‌های گردشگری را مهمترین اولویت کاری این کمیته دانست.

سید احمد طباطبایی‌نژاد، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در حاشیه این نشست به برگزاری ویژه‌برنامه‌های روز قم اشاره کرد و گفت: به مناسبت سالروز ورود با برکت حضرت فاطمه معصومه (س) بیش از ۳۰ ویژه برنامه متنوع شامل برنامه‌های فرهنگی، هنری، گردشگری، اجتماعی، ورزشی و تفریحی با محوریت محلات و مساجد در قم برگزار می‌شود.

وی در ادامه بر لزوم اطلاع‌رسانی و برنامه‌های مشترک در ایام گرامیداشت شهرها در سطح شهرداری‌های کلانشهرها اشاره کرد.

کد خبر 546540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.