امکان باغبانی در فضای سرپوشیده میسر شد

شرکت ال جی محصول جدیدی به نام LG Tiiun تولید کرده است که می‌تواند امکان باغبانی در فضای سرپوشیده را مسیر می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ال جی اخیراً محصولی به نام LG Tiiun را معرفی کرده است که در زبان کره‌ای به معنای "جوانه زدن" است. این دستگاه ماشین باغبانی یخچال مانند است که کشت گیاهان، گل‌ها و سبزیجات را برای باغبانان تازه کار در هر زمان از سال در داخل خانه آسان می‌کند.

محصول جدید معرفی شده که تقریباً شبیه دستگاه‌هایی از فیلم‌های عملی تخیلی است، می‌تواند دما، روشنایی و رطوبت را به گونه‌ای تنظیم کند که محیط مناسبی برای رشد گیاهان ایجاد شود. LG Tiium محیط رشد عالی را برای گیاهان ایجاد می‌کند، محصولات زراعی از جمله گل‌ها در کمتر از چهار هفته در این دستگاه رشد می‌کنند. شرکت تولید کننده اعلام کرده است که حتی باغبانان تازه‌کار نیز می‌توانند سبزی‌های مختلف را همزمان بکارند، البته ممکن است رشد بعضی از آن‌ها بیش از هشت هفته طول بکشد.

دستگاه جدید ال جی به طور خودکار دما و نور را به منظور تقلید از چرخه‌های طبیعی روز تنظیم می‌کند، این محصول دارای پنجره شفافی است که کاربران می‌توانند به راحتی داخل آن را ببینند، گیاهان خود را بررسی کنند و شاهد مراحل رشد آن‌ها باشند. علاوه بر این، Tiiun با اپلیکیشن موبایل ThinQ ال جی سازگار است. احتمالاً اطلاعات مربوط به قیمت و تاریخ عرضه این محصول در نمایشگاه CES یا اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی منتشر خواهد شد.

کد خبر 546419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.