سیستم عامل مخصوص تبلت‌های شیائومی معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که اخیرا سیستم عامل مخصوص تبلت‌های شیائومی به نام MIUI 13 Pad معرفی شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی بخش جدیدی از MIUI 13 را با نام MIUI 13 Pad برای تبلت‌ها معرفی کرده است، سیستم عامل جدید با هدف بهتر جلوه دادن بعضی از برنامه‌ها در صفحه نمایش بزرگ‌تر طراحی و بهینه سازی شده است و امکان مشاهده حداقل دو برنامه به صورت همزمان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

سیستم عامل MIUI 13 Pad سه هزار برنامه برتر را برای صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر تطبیق داده است، در این صورت حتی یک اینچ از فضای نمایشگر بی‌استفاده نخواهد ماند. رونمایی از این سیستم عامل جدید زمانی رخ داد که تولید کننده‌های گوشی‌های هوشمند بیش از پیش بر بهبود پوسته اندروید خود برای انطباق بهتر با صفحه نمایش‌های بزرگ‌تر تمرکز می‌کنند.

شرکت شیائومی قصد دارد رویدادی در پایان سال میلادی برگزار کند، انتظار می‌رود که در آن تعدادی از محصولات جدید این شرکت مانند گوشی هوشمند شیائومی ۱۲، ساعت هوشمند S1 و MIUI 13 به همراه MIUI 13 Pad معرفی شوند. به نظر می‌رسد که سیستم عامل MIUI 13 نیز ویژگی‌های جدیدی به همراه خواهد داشت، اما حفظ حریم خصوصی در اولویت قرار دارد. تغییراتی مانند ویجت‌های کاملاً بازطراحی شده برای برنامه‌های این سیستم عامل در نظر گرفته شده است.

کد خبر 544902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.