نمایشگاه کتاب کودکان با موضوع تغذیه

نمایشگاهی از کتاب‌های منتخب فارسی و غیرفارسی با موضوع تغذیه و با عنوان "خوراک زرافه با سالاد لاک‌پشت" در کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزارشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در هر ماه منتخبی از آثار خود را در قالب نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد، از ابتدای دی‌ماه سال جاری نمایشگاهی با موضوع تغذیه بر گزار کرده است.

در این نمایشگاه که "خوراک زرافه با سالاد لاک‌پشت" نام دارد کتاب‌های فارسی و غیر فارسی با موضوع تغذیه ارائه شده است که از کتاب‌های موجود در این نمایشگاه می‌توان به «محصولات ارگانیک مصرف کنیم»، «کلوچه بزرگ»، «خوراک زرافه با سالاد لاک‌پشت»، «پست شیشه‌ای فلیکس»، «بخورم یا نخورم»، «سبزی‌هایت را بخور و شیرت رو بنوش»، «حسن تربچه و غول هندوانه‌ای» و همچنین کتاب‌های لاتین «Candy»، «The Cow in Patrick O’Shanahan’s Kitchen» اشاره کرد.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا پایان دی‌ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ تا ۱۶ به کتابخانه مرجع کانون واقع در مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران واقع در تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴ مجتمع فرهنگی هنری شهید ملک‌شامران مراجعه کنند.

نمایشگاه کتاب با موضوع تغذیه

کد خبر 544541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.