عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم دی‌ماه

‌در این بسته خبری از دفن بیش از ۳۵ تن زباله در زرند تا اجرای ۲۶ طرح مناسب سازی در نقاط مختلف شاهین شهر و احیا سوله بحران بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

سازمان ساماندهی مشاغل شهری قزوین، در صدر پاسخگویی به شهروندان

در پی تاکید شهردار قزوین بر لزوم سرعت دادن به پیگیری خواسته‌های شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷، سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قزوین، در بازه زمانی یک هفته اخیر، با کسب امتیاز ۸۵ درصدی توانست رضایت شهروندان را کسب کند.

دفن روزانه بیش از ۳۵ تن زباله در زرند

علی ضیاءالدینی، شهردار زرند با بیان اینکه روزانه بیش از ۳۵ تن زباله از سطح شهر جمع آوری و به محل دفن زباله انتقال داده می‌شود، گفت: باید بتوانیم با برنامه‌ریزی مدون و آموزش‌های شهروندی میزان دفن زباله‌ها را به طور محسوسی کاهش دهیم.

هرس زمستانه درختان سمنان

سید محمد قاسمی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سمنان گفت: عملیات هرس زمستانه درختان در سطح شهر آغاز شده است.

برگزاری مانور عملیات زمستانی شهرداری فردیس

مانور عملیات زمستانی با هدف آمادگی تجهیزات و ماشین آلات و عوامل خدمات شهری در هنگام بارش برف و جهت بازگشایی معابر برگزار شد؛ در این مراسم که توسط شهرداری فردیس با مشارکت هلال احمر، اورژانس، اتحادیه کامیون داران و پلیس راهور در بلوار فرمانداری و با حضور فرماندار شهرستان، شهردار فردیس و اعضای شورای اسلامی شهر برگزار شد، ضمن مانور ماشین آلات و تجهیزات نمک‌پاشی و برف‌روبی، از نقشه اولویت بندی برف‌روبی و بازگشایی معابر نیز رونمایی شد.

احداث ۲۶ طرح مناسب سازی در نقاط مختلف شاهین شهر

کیانوش کیانی، سرپرست شهرداری شاهین شهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶ طرح مناسب سازی ویژه جانبازان و معلولان عزیز در خیابان‌ها، بلوارها، بوستان‌ها، مکان‌های عمومی و ادارات سطح شهر توسط شهرداری شاهین شهر انجام شده است.

آغاز پروژه پیاده‌روسازی در معابر شهری ساری

سازمان عمران شهرداری ساری باهدف سهولت در آمد و شد و توزیع یکسان خدمات به شهروندان پروژه پیاده‌روسازی را در مناطق چهارگانه شهری آغاز کرد.

خریداری و نصب ۸۰ سطل زباله در خمین

مهشاد باقری، رئیس اداره خدمات شهری شهرداری خمین گفت: در هشت ماه اول سال در راستای حفظ بهداشت عمومی و ایجاد رفاه بیشتر شهروندان ۸۰ سطل زباله خریداری و نصب شد.

هم‌افزایی و هماهنگی شهرداری بیرجند و بنیاد مسکن

مهدی بهترین، شهردار بیرجند در دیدار با مدیر کل بنیاد مسکن استان بر هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر شهرداری و بنیاد مسکن و استفاده از ظرفیت‌های این دو نهاد در راستای آبادانی شهر تاکید کرد.

سوله بحران بجنورد؛ نیازمند اعتبارات دولتی

مجید گریوانی، دبیر ستاد بحران شهرداری بجنورد اظهار کرد: شرایط بحران در هر زمانی احتمال وقوع دارد و باید برای آن آماده بود، اما سوله ای که شهرداری به این منظور تأمین اعتبار کرده و ساخته است، نیازمند احیا و تکمیل بخش‌هایی از ساختمان است که به نظر می‌رسد بدون جذب منابع دولتی به بهر برداری از مجموعه نمی‌توان امید بست.

کد خبر 543954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.