گوشی وان پلاس ۱۰ پرو چه زمانی معرفی خواهد شد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی وان پلاس ۱۰ پرو ژانویه ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با توجه به گزارشات منتشر شده گوشی وان پلاس ۱۰ پرو به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LTPO AMOLED با وضوح QHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است، این نمایشگر در حفره‌ای در گوشه سمت چپ میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. گوشی وان پلاس ۱۰ پرو دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR۵ و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی UFS ۳.۱ است.

به نظر می‌رسد که دوربین‌های این گوشی در مقایسه با نسل قبل تفاوتی نکرده است و به یک دوربین سه‌گانه مجهز شده است که شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی و لنز تله فوتو هشت مگاپیکسلی با زوم اپتیکال سه برابری می‌شود. شرکت وان پلاس پیش از این تأیید کرده بود که سری وان پلاس ۱۰ به تراشه اسنپدراگون هشت نسل یک کوالکام مجهز خواهد شد.

گوشی جدید وان پلاس از رابط کاربری ColorOS۱۲ مبتنی بر اندروید ۱۲ استفاده می‌کند، انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سیمی ۸۰ وات و شارژ بی سیم ۵۰ وات بهره می‌برد. انتظار می‌رود که گوشی وان پلاس ۱۰ پرو گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را دریافت کرده باشد. گوشی مذکور در ماه آینده به صورت رسمی معرفی می‌شود و به احتمال بسیار زیاد در ماه مارس یا آوریل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 543634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.