بازگشت بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلار

با وجود تکمیل ساختار اصلاحی، بیت کوین نتوانست محدوده ۵۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد و مجدد شاهد یک کندل نزولی دیگر بودیم در صورت از دست دادن سطح ۴۷ هزار دلار پیش بینی می‌شود تا سطح ۴۰ هزار دلار افت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار ارز دیجیتال نوساناتی را تجربه کرد که خلاصه آن را در زیر می‌خوانید:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال

·:BTCبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاریبیت‌کوین ۴۷ هزار و ۲۲۲ دلار.

·:ETHبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاریاتریوم سه هزار و ۸۸۲ دلار.

· BNBبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: بایننس‌کوین ۵۲۹ دلار و ۶۲ سنت.

· ADAبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: کاردانو یک دلار و ۲۵ سنت.

· DOGEبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: دوج‌کوین ۱۷ سنت.

· XRPبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: ریپل ۸۱ سنت.

· DOTبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: پولکادات ۲۵ دلار و ۳۲ سنت.

· SOLبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: سولنا ۱۷۸ دلار و ۳۲ سنت.

· SHIBبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: شیبا اینو ۰۰۰۰۳۲/. دلار.

· Avalancheبیت کوین در حوالی حمایت ۵۰ هزار دلاری: اوالانچ ۱۰۴ دلار و ۶۸ سنت.

مواردی مانند: تتر (Tether)، یو اس دی کوین(Usd coin) و بایننس یواس‌دی (Binance usd) استیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آن‌ها در محدوده یک دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار

بازگشت بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلار

تحلیل تکنیکال بیت کوین

با وجود تکمیل ساختار اصلاحی، بیت کوین نتوانست محدوده ۵۰ هزار دلار را پشت سر بگذارد و مجدد شاهد یک کندل نزولی دیگر بودیم در صورت از دست دادن سطح ۴۷ هزار دلار پیش بینی می‌شود تا سطح ۴۰ هزا ر دلار افت کند.

بازگشت بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلار

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۲۳ واحد بوده که نشان دهنده افزایش سطح ترس معامله گران است.

بازگشت بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلار

دامیننس

بازگشت بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلار

· دامیننس بیت کوین: ۴۱.۰۹ درصد

· دامیننس اتریوم: ۲۱.۳۰ درصد

· دامیننس بی ان بی: ۴.۱۳ درصد

· دامیننس تتر: ۳.۳۰ درصد

· دامیننس سولنا: ۲.۳۰ درصد

· دامیننس کاردانو: ۱.۹۶ درصد

· دامیننس ریپل: ۱.۷۳ درصد

· دامیننس پولکادات: ۱.۲۷ درصد

اخبار مهم

پروژه‌های کازماس و مسترکارت برای افزایش مقیاس پذیری اتریوم

از آنجایی که صنعت بلاک چین راه اندازی اتریوم ۲.۰ را پیش بینی می‌کند، این هفته دو پیشرفت برای تقویت دومین بلاک چین بزرگ جهان اعلام شد که مقیاس پذیری و موارد استفاده را به شبکه افزایش داد.

Consensys ،توسعه‌دهنده اصلی نرم‌افزار برای اتریوم ، با غول پرداخت مسترکارت همکاری می‌کند تا Consensys Rollups را راه‌اندازی کند تا مقیاس‌پذیری بلاک چین اتریوم را برای شبکه اصلی و استفاده خصوصی آن بهبود بخشد.

در همین حال، Consensys پلی راه‌اندازی می‌کند ، پیوندی بین اتریوم و اکوسیستم کازماس (Cosmos) که اتریوم را به سایر بلاک‌چین‌ها متصل می‌کند. این پل همچنین امکان سرمایه گذاری جدید را فراهم می‌کند و نقدینگی بیشتری را باز می‌کند زیرا دارایی‌های بیشتری می‌توانند از طریق تعداد فزاینده ای از زنجیره‌های متصل جریان پیدا کنند.

Cosmos که به عنوان “اینترنت بلاک چین” توصیف می‌شود، یک شبکه غیرمتمرکز از بلاک چین‌های مستقل و در عین حال قابل تعامل است.

Cosmos همچنین با کمک به توسعه دهندگان برای ایجاد بلاک چین‌های مستقل برای موارد استفاده مختلف که توانایی برقراری ارتباط با یکدیگر را دارند، به مقیاس پذیری ، همراه با استفاده و حاکمیت ، رسیدگی می‌کند. طبق گفته EtherScan، استفاده از اتریوم در بالاترین حد خود قرار دارد، زیرا آدرس‌های کیف پول متمایز اخیراً از مرز ۱۸۱ میلیون عبور کرده است. با افزایش محبوبیت اتریوم، این امر منجر به ازدحام در شبکه، تأخیر در تراکنش‌ها و هزینه‌های تراکنش بیشتر می‌شود.در حالی که برخی تغییرات برای پرداختن به این مسائل در پیش از راه اندازی Eth 2.0 ایجاد شده است، مانند سوزاندن توکن، بسیاری از شرکت‌ها در حال کار بر روی راه حل های لایه ۲ مختلف برای بهبود شبکه موجود اتریوم هستند.

همچنین Rollup ها یک راه حل لایه ۲ هستند که مقیاس پذیری اتریوم را با قرار دادن و پردازش بسیاری از تراکنش‌ها خارج از زنجیره، قبل از ارسال نتایج به اتریوم برای تأیید، بهبود می بخشد، بنابراین ازدحام در شبکه کاهش می‌یابد. ConsenSys Rollups در حال حاضر می‌تواند به ۱۰۰۰۰ تراکنش در ثانیه (TPS) در یک زنجیره خصوصی دست یابد، در حالی که تنها ۳۰۰ تراکنش در ثانیه در زنجیره‌های خصوصی و ۱۵ تراکنش در شبکه اصلی اتریوم قابل دستیابی است.

یکی از بزرگترین مراکز VR پشتیبانی از کریپتو را به عنوان روش پرداخت اضافه می‌کند

دنیای وی آر (VR World)، که یکی از بزرگترین باشگاه‌های واقعیت مجازی در قاره آمریکا است، تصمیم گرفته است که از رمزارزها استفاده کند.

VR World، که در سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۶) تأسیس شد، در شهر نیویورک مستقر است: دنیای واقعیت مجازی بزرگترین مقصد سرگرمی همه جانبه آمریکای شمالی است که دارای بیش از ۵۰ تجربه واقعیت مجازی از بازی، هنر و فیلم است. در یک بیانیه مطبوعاتی که در روز ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) منتشر شد، این شرکت گفت که اکنون می‌توان از رمزارزها برای پرداخت برای کالاها و خدمات با BitPay استفاده کرد و معتقد است که این توانایی برای پذیرش کریپتو به آن امکان می‌دهد مشتریان جدید جذب کند.

لئو تسیمر (Leo Tsimmer)، مدیر عامل VR World، این را گفت: پس از اینکه ماه گذشته VR World میزبان مراسم رسمی کنفرانس NFT نیویورک بود، برای ما مشخص شد که ارز دیجیتال وارد زندگی روزمره شده است. کسب و کار ما در زمینه سرگرمی مبتنی بر واقعیت ترکیبی، یک تناسب طبیعی با هنر دیجیتال، بازی‌ها، ورزش‌های الکترونیکی و همه چیز در جهان رمزنگاری است. بیت‌پی در حال دموکراتیک کردن تراکنش‌های رمزارزی است که دریایی از فرصت‌ها را ایجاد می‌کند که فراتر از یک تجربه تراکنش‌های معمولی است و به بخش مهمی از تجربه انسانی VR World’s Humanverse Anytime Anywhere تبدیل می‌شود.

علی‌بابا با واحد تجاری جدید، وارد متاورس می‌شود

علی بابا یک واحد تجاری جدید در پکن به نام Yuanjing Shengsheng ثبت کرده است. این حرکت قصد دارد پتانسیل بازی دنیای متاورس را که آینده اینترنت تلقی می‌شود، آزمایش کند.

Yuanjing Shengsheng که به طور انحصاری متعلق به بازوی سرمایه گذاری علی بابا است، تجارت اصلی خود را توسعه نرم افزار و خدمات اعلام کرده است. این اطلاعات بر اساس شرکت ردیابی ثبت عمومی Tianyancha است. با سرمایه ثبت شده ۱.۶ میلیون دلار یا ۱۰ میلیون یوان، واحد جدید علاقه روزافزون علی بابا به متاورس را تقویت می‌کند.

در اخبار اخیر، گروه علی بابا بازار NFT خود را برای حق نشر راه اندازی کرده است. با مشارکت دولت مردمی استان سیچوان (Sichuan) این بازار از NFT استفاده می‌کند که بر روی بلاکچین کپی رایت جدید صادر می‌شوند. بلاک چین کپی رایت جدید توسط کمیته حق نسخه برداری انجمن بلاک چین سیچوان ایجاد شده است. علاوه بر این، اینجا مکانی است که توسعه‌دهندگان، نویسندگان، نوازندگان و دیگر متخصصان می‌توانند آثار خود را در قالب توکن غیرقابل تعویض (NFT) بفروشند. علاوه بر این، برای Chenyu Cui، تحلیلگر ارشد تحقیقات بازی در شرکت مشاوره Omdia لندن، “این حرکت منعکس کننده استراتژی علی بابا برای متاورس است.” او معتقد است که علی بابا فناوری را برای نفوذ در این بخش انتخاب می‌کند که ممکن است پس از توسعه بیشتر متاورس، درهای شرکت تجارت الکترونیک را برای ورود به فضای بازی و واقعیت مجازی باز کند.

نقشه بازار رمز ارزها

بازگشت بیت کوین به سطح حمایتی ۴۷ هزار دلار

کد خبر 542527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.