صدور ۴۵۶ پایان کار و ۳۹۶ پروانه ساختمانی در قزوین

عضو شورای اسلامی شهر قزوین از صدور ۴۵۶ پایان کار ساختمانی در هشت ماه سال جاری خبر داد.

حسین صلح جو در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در هشت ماه سال جاری بیشترین پایان کار ساختمانی در منطقه سه با ۲۰۶ مورد، در منطقه دو با ۱۴۴ مورد و منطقه یک با ۱۰۶ مورد صادر شده است.

وی تصریح کرد: در هشت ماهه امسال تعداد ۳۹۶ پروانه احداث ساختمان توسط شهرداری قزوین صادر شده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه در سال جاری بیشترین پروانه ساختمانی در منطقه سه با ۱۵۶ مورد، منطقه دو با ۱۴۸ مورد و منطقه یک با ۹۲ مورد صادر شده است، افزود: تعداد پایان کار ساختمانی ۱۹ درصد و تعداد پروانه ساختمانی ۵۲ درصد در هشت ماه امسال نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.

وی از افزایش دریافت گزارش ناظران ساختمانی در هشت ماهه سال‌جاری نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته در راستای کنترل ساخت و سازها و جلوگیری از تخلفات ساختمانی در سطح شهر قزوین خبر داد و گفت: در این مدت ۶ هزار و ۱۵ گزارش ناظر ساختمانی دریافت شده است.

صلح جو با بیان اینکه تعداد دریافت گزارش ناظران ساختمانی در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۳ درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: در هشت ماه سال جاری شهرداری قزوین به هشت هزار و ۵۱۶ مورد از درخواست شهروندان مبنی بر دریافت استعلامات پاسخ داده و بیشترین استعلامات دریافت شده از شهرداری قزوین در منطقه سه شهرداری با سه هزار و ۱۰۰ درخواست بوده است.

وی در ادامه به میزان صدور دستور تهیه نقشه در این مدت اشاره و خاطرنشان کرد: در این مدت دستور تهیه ۴۸۲ نقشه صادر شده که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۵۴ درصد کاهش داشته است.

کد خبر 542393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.