تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان مهم‌ترین مسئله مجلس است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر مهم‌ترین مسئله برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان است و در بودجه ۱۴۰۱ هم این لایحه تقدیم مجلس شده است تا پیش‌بینی‌های لازم برای مصوب شدن این برنامه انجام شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا عباس مقتدایی در خصوص آخرین وضعیت برنامه رتبه‌بندی معلمان، اظهار کرد: طرح رتبه‌بندی فرهنگیان بعد از گذشت مدت زمانی تصویب می‌شود، در حال حاضر رتبه‌بندی فرهنگیان به عنوان لایحه است و رفت و برگشت‌ها بین مجلس و دولت نیز در همین راستا است.

تلاش برای ایجاد منافع بالاتر فرهنگیان

وی اضافه کرد: همه تلاش می‌کنند تا حد بالاتری از منافع را برای فرهنگیان ایجاد کنند، در حال حاضر عده‌ای از افراد برای اینکه مسئولان و تصمیم گیرنده‌ها را از انجام این کار منصرف کنند، از عدد و رقم صحبت می‌کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی مجلس تاکید کرد: مجلس نیز به طور کامل مصمم برای انجام این کار بوده و لایحه با رأی بسیار بالایی پذیرفته شده است، در حال حاضر در کمیسیون آموزش مجلس به طور دائم جلسه‌های این موضوع برگزار بوده است، همین هفته نیز در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفته است و امیدوار هستیم در روزهای آینده طرح رتبه‌بندی معلمان وارد صحن علنی مجلس شود.

مقتدایی تصریح کرد: به دلیل برخی صحبت‌های موجود و اظهارنظرهای بی‌منطق، نگران بودیم کل این لایحه روی زمین بماند، تلاش می‌شود هر چه سریع‌تر این برنامه عملیاتی شود، در حال حاضر برنامه‌های مجلس شورای اسلامی و دولت سیزدهم برای اجرای این طرح برای فرهنگیان فعال است.

رتبه‌بندی معلمان در دستور کار هیئت رئیسه مجلس است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مسئله برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب لایحه رتبه‌بندی معلمان است و در بودجه ۱۴۰۱ هم این لایحه تقدیم مجلس شده است تا پیش‌بینی‌های لازم برای مصوب شدن این برنامه انجام شود.

وی در مورد پیش‌بینی‌ها برای اجرای این طرح تصریح کرد: در حال حاضر مطابق روند برنامه‌ها شاهد حل این مسئله هستیم و طی گفت‌وگویی که با مسئولان کمیسیون آموزش مجلس داشتیم این برنامه در دستور کار هیئت رئیسه مجلس قرار دارد و فرهنگیان نباید نگرانی بابت این موضوع داشته باشند.

مقتدایی خاطرنشان کرد: نتیجه کار مجلس برای تصویب نهایی لایحه رتبه‌بندی معلمان را باید در صحنه عمل مشاهده کنیم و امیدوارم بتوانیم قبل از بودجه ۱۴۰۱ این طرح را برای کاهش دغدغه‌های فرهنگیان اجرایی کنیم.

کد خبر 541794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.