تلاش برای تامین منابع مالی خط ۲ متروی اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در گذشته برای تأمین منابع مالی اجرای خط دو مترو اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: لازم است در این دوره مدیریت شهری نیز برای تامین منابع مالی این پروژه بزرگ تلاش‌های بیشتری انجام شود.

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات اجرایی خط دو مترو از سنوات قبل آغاز شده است و در حال حاضر از ۱۶ ایستگاه این خط ۱۳ ایستگاه عملیاتی شده و سه ایستگاه در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های حفار از دو جبهه شمال شرقی و غربی به سمت ایستگاه چهارراه ابن‌سینا حرکت می‌کند تا حفاری تونل‌های خط دو به پایان برسد، ادامه داد: حفاری تونل خط دو مترو از سمت ایستگاه کهندژ در حال انجام و پیشروی است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: به نظر می‌رسد طراحی‌های خوبی برای این پروژه عظیم انجام شده است و در اجرا نیز اقدامات لازم با اهتمام قابل قبولی در حال انجام است.

نورصالحی با اشاره به برنامه‌های مدیریت شهری برای تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه نیز برای نوسازی و خرید اتوبوس‌های جدید تلاش می‌کند همچنین سایر مدهای حمل‌ونقلی مورد توجه است.

وی اظهار کرد: رینگ چهارم از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار مدیریت شهری محسوب می‌شود که فاز به فاز بر اساس برنامه‌ریزی در حال اجرا است.

کد خبر 541082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.