ضرورت تشکیل بخش مددکاری در بیمارستان بوعلی چادگان

امام‌جمعه چادگان با اشاره به نبود بخش مددکاری در بیمارستان بوعلی این شهرستان، گفت: خیریه‌ها و انجمن‌های مردم‌نهاد، سازمان بهزیستی و کمیته امداد شهرستان در اجرای این مهم به میدان بیایند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود بنی‌جمالی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و مناسبت روز پرستار، اظهار کرد: پرستاری از مشاغل سخت، اما با الگوگیری از حضرت زینب (س) مقدس‌ترین حرفه است.

وی گفت: پرستاران به دلیل مواجهه با مخاطرات مختلف و مرگ بیماران دچار آسیب‌های روحی و روانی می‌شوند.

امام‌جمعه چادگان با اشاره به بازدید از بیمارستان بوعلی این شهرستان به مناسبت روز پرستار، گفت: دغدغه اصلی پرستاران این بیمارستان نداشتن توانایی مالی بیماران مراجعه کننده بود از این رو خواستار رسیدگی به وضعیت مستضعفان شهرستان شدند.

بنی‌جمالی با اشاره به نبود بخش خدمات مددکاری در بیمارستان بوعلی چادگان، گفت: بخش مددکاری بیمارستان بخش مردم‌نهاد محسوب می‌شود، لذا ضرورت دارد خیریه‌ها و انجمن‌های مردم نهاد، سازمان بهزیستی و کمیته امداد شهرستان در اجرای این امر مهم اقدام کنند تا هم دغدغه پرستاران کاسته شود و هم بیماران نیازمند نگران هزینه درمانی نباشند.

وی گفت: نبود حمل و نقل عمومی در مسیر دسترسی به بیمارستان بوعلی چادگان از دیگر مشکلاتی است که بیماران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، لذا لازم است دستگاه مربوطه نسبت به ساماندهی حمل و نقل این مسیر اقدام کند.

امام‌جمعه چادگان از اجرای کرسی آزاداندیشی در دانشگاه چادگان خبر داد و گفت: هفته آینده با همکاری دانشگاه پیام‌نور چادگان و حوزه علمیه داران همایش وحدت حوزه و دانشگاه به میزبانی شهر چادگان برگزار می‌شود که صاحبان قلم می‌توانند با پرداختن به آن در ارتقای این برنامه نقش‌آفرینی کنند.

کد خبر 540939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.