لزوم حمایت از ناوگان اتوبوسرانی بخش خصوصی

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بر ضرورت حمایت از ناوگان بخش خصوصی جهت جلوگیری از کاهش خدمات حمل‌ونقل عمومی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایوب اسماعیلی در نخستین جلسه شورای معاونان شهرداری تبریز اظهار کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های تعمیر، نگهداری و دستمزد اتوبوس‌های بخش خصوصی و از سویی قیمت بالای اتوبوس نو و محدودیت‌های مالی جهت خرید حداکثری اتوبوس، امکان‌سنجی افزایش حمایت از بخش خصوصی به صورت بسته حمایتی فنی غیر مالی در کنار پرداخت یارانه در دستور کار اتوبوسرانی تبریز قرار دارد.

وی با اشاره به ضرورت حمایت از ناوگان بخش خصوصی و نگاه واقع‌بینانه و حمایتی به این بخش افزود: جلوگیری از کاهش ناوگان بخش خصوصی ضروری است، زیرا باعث هدر رفت سرمایه و کاهش خدمات می‌شود.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با اشاره به شناسنامه‌دار کردن خطوط بخش خصوصی تصریح کرد: شناسنامه جامع ناوگان بخش خصوصی شامل مبنای واگذاری، تعداد خطوط، تعداد ناوگان، ناوگان فعال و متوقف، لیست شرکت‌ها و میزان حمایت‌ها با آمار و اطلاعات جامع و به‌روز تهیه و تدوین خواهد شد.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: تعیین و تعریف منابع درآمدی پایدار برای اتوبوسرانی تبریز به‌منظور کاهش مشکلات مالی لازم و ضروری است.

کد خبر 540580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.