کاهش ۰.۸۸ درصدی قیمت بیت کوین

الگوی نمودار تغییر کرده و سطح داینامیک کف شکسته شد، پیش بینی میشود روند نزولی بیت کوین و سپس به دنبال آن بازار رمز ارزها شروع شود،  به علت از دست دادن حمایت کف پیش بینی می‌شود روند نزولی تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ دوشنبه ۱۵ آذرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال:

·:BTCرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین بیت‌کوین ۴۸ هزار و ۹۳۱ دلار

·:ETHرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین اتریوم چهار هزار و ۱۵۹ دلار

· BNBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین بایننس‌کوین ۵۴۹ دلار و ۱۸ سنت

· ADAرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین کاردانو یک دلار و ۳۵ سنت

· DOGEرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین دوج‌کوین ۱۶ سنت

· XRPرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین ریپل ۷۹ سنت

· DOTرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین پولکادات ۲۷ دلار و ۲۸ سنت

· SOLرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین سولنا ۱۹۲ دلار و ۶۷ سنت

· SHIBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۳۵ دلار

· Avalancheکاهش ۶.۱۶ درصدی قیمت بیت کوین: اوالانچ ۸۳ دلار و ۷۲ سنت

مواردی مانند: تتر (Tether)‌، یو اس دی کوین(Usd coin)‌ و بایننس یواس‌دی (Binance usd)‌ استیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

روند ۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار، در تصویر زیر قابل مشاهده است‌:

کاهش ۰.۸۸ درصدی قیمت بیت کوین

تحلیل تکنیکال بیت کوین

کاهش ۰.۸۸ درصدی قیمت بیت کوین

الگوی نمودار تغییر کرده و سطح داینامیک کف شکسته شد، پیش بینی می‌شود روند نزولی بیت کوین و سپس به دنبال آن بازار رمز ارزها شروع شود، به علت از دست دادن حمایت کف پیش بینی می‌شود روند نزولی تداوم داشته باشد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

شاخص ترس و طمع بیت کوین امروز: ۱۶ واحد

کاهش ۰.۸۸ درصدی قیمت بیت کوین

‌ اخبار مهم

روسیه و اوکراین چندین مزرعه رمز ارز را تعطیل کردند

مقامات روسیه و اوکراین تعدادی از تأسیسات استخراج غیرقانونی کریپتو را که گفته می‌شود با برق دزدی تأمین می‌شد، تعطیل کردند. مزارع زیرزمینی در اطراف شهرهای پایتخت، کیف و مسکو و همچنین در جمهوری داغستان روسیه کشف شده است.

روسیه مزارع استخراج غیرقانونی را در منطقه مسکو و داغستان منهدم کرد

مأموران انتظامی و گمرک روسیه اخیراً سرقت مقدار زیادی برق از شبکه تحت اداره Rosseti در استان مسکو، منطقه مجاور پایتخت روسیه را کشف کرده‌اند. تاس((Tass این هفته به نقل از اکاترینا کوروتکووا (Ekaterina Korotkova) از دفتر دادستانی حمل و نقل بین منطقه‌ای مسکو، خبر عملیات را منتشر کرد.

این مقام مسئول گفت: یک بازرسی اتصال غیرمجاز به شبکه برق، سرقت برق و تصرف غیرقانونی زمین برای بهره برداری از تجهیزات طراحی شده برای انجام محاسبات رمزنگاری مربوط به استخراج ارزهای دیجیتال را نشان داد.

کوروتکووا افزود: هزینه برق مصرف شده غیرقانونی که برای تأمین انرژی سخت افزار استخراج استفاده می‌شود، بیش از ۵۰۰ هزار روبل در روز (تقریباً هفت هزار دلار) است. مقامات پرونده جنایی تشکیل داده و قصد دارند صاحبان تأسیسات ضرب رمز ارز را تحت تعقیب قرار دهند.

دو مزرعه ارز دیجیتال نیز در داغستان، جمهوری روسیه واقع در قفقاز شمالی منهدم شد. در اواخر نوامبر، روزنامه Komsomolskaya Pravda گزارش داد که یک عملیات استخراج بزرگ در یک منطقه کوهستانی پیدا شده است. داده‌های اولیه از تحقیقات نشان می‌دهد که اپراتورهای ناشناخته آن حدود ۱ میلیون روبل (بیش از ۱۳ هزار دلار) خسارت وارد کرده‌اند.

پلیس محلی همچنین یک شرکت معدنی را در منطقه بوتلیخ کشف کرده است که استخراج کنندگان بدون مجوز به شبکه متصل بودند. بر اساس گزارش فورکلاگ به نقل از وزارت کشور داغستان، مزرعه کریپتو از نوامبر راه اندازی شده بود و توسط یک ساکن ۳۵ ساله منطقه داخادایفسکی اداره می‌شد که برق به ارزش ۲۵۷ هزار روبل (حدود ۳۵۰۰ دلار) سرقت کرده بود.

قانون «در مورد دارایی‌های مالی دیجیتال» که در ژانویه اجرایی شد، برخی از فعالیت‌های مرتبط با رمزنگاری را در فدراسیون روسیه تنظیم می‌کند، اما استخراج ارزهای دیجیتال یکی از آنها نیست. امسال تماس‌ها میان مقامات مسکو افزایش یافته است تا کسب‌وکار را به‌عنوان یک فعالیت کارآفرینی به رسمیت بشناسند و بر این اساس از آن مالیات بگیرند.

مزرعه رمز ارز زیرزمینی در منطقه کیف، اوکراین کشف شد

در همین حال، سرویس امنیتی اوکراین (SBU) روز جمعه اعلام کرد که یک تأسیسات استخراج غیرقانونی را در استان کیف کشف کرده است. به گفته آژانس انتظامی اصلی اوکراین، سه ساکن محلی تعدادی ASIC را در پناهگاهی که در منطقه بوچانسکی در منطقه هم مرز با پایتخت اجاره کرده بودند، نصب کرده‌اند. گفته می‌شود که آنها از انرژی الکتریکی به ارزش ۳.۵ میلیون گریونا (بیش از ۱۲۸ هزار دلار) استفاده کرده‌اند.

محبوبیت فزاینده ارزهای دیجیتال در سال‌های اخیر اوکراین را به یک پیشتاز در پذیرش تبدیل کرده است و دولت اقداماتی را برای قانونی کردن «دارایی‌های مجازی» انجام داده است. در حالی که استخراج بیت کوین ممنوع نیست، هنوز تنظیم نشده است. امسال، SBU به دنبال استخراج‌کنندگانی است که از شبکه تأمین برق کشور بهره می‌برند و تعدادی از مزارع کریپتو در مناطق مختلف، از جمله یک مرکز داده بزرگ در مرکز اوکراین را در ماه گذشته تعطیل کردند.

کاهش اولین صندوق سرمایه گذاری ETF با تمرکز بر NFT در بورس نیویورک

صندوق سرمایه گذاری قابل معامله در بورس (ETF) با تمرکز برNFT از روز پنجشنبه در بورس نیویورک معاملات خود را آغاز کرد. این صندوق در دو روز اول معاملات خود از ۲۴.۴۱ دلار آمریکا با ۱۱ درصد کاهش به ۲۱.۶۶ دلار آمریکا رسید.

اولین ETF متمرکز بر NFT به نام ((NFTZ پس از رونق بازار NFT در سال جاری، به سرمایه گذاران اجازه می‌دهد تا در اکوسیستم‌های NFT، بلاک چین و ارزهای دیجیتال قرار بگیرند. این صندوق از BITA NFT و شاخص انتخاب بلاک چین پیروی می‌کند. سیلویا جابلونسکی (Sylvia Jablonski)، بنیانگذار و مدیر ارشد سرمایه گذاری Defiance ETFs، در بیانیه‌ای گفت: “NFT ها می‌توانند بزرگ‌تر از اینترنت باشند.” در ماه اکتبر(مهر)، حجم معاملات NFT تمام وقت از ۱۵ میلیارد دلار گذشت.

NFTZ دارای نسبت هزینه ۰.۶۵ درصد است که به معنای ۶.۵۰ دلار هزینه مدیریت برای هر هزار دلار سرمایه گذاری است. هولدینگ های برتر آن شامل شرکت سیلورگیت کپیتال، Cloudflare و شرکت کوین بیس گلوبال و… می‌باشند.

ETF دو روز پس از اظهارات کنگره توسط جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و جانت یلن، وزیر خزانه داری، راه اندازی شد و نگرانی‌ها در مورد نوع جهش اومیکرون و تورم بالا و پایدار را منتقل کردند. NFTZ در اولین عرضه خود با کاهش ۲.۷ درصدی به قیمت ۲۳.۷۵ دلار در هر سهم بسته شد.

استخراج ۲۱۸ بیت کوین توسط شرکت بلاک چین HIVE در ماه نوامبر

تکنولوژی بلاکچین هایو (HIVE) نتایج تولید خود را برای نوامبر ۲۰۲۱ (آبان)منتشر کرده است. HIVE یک شرکت استخراج رمز ارز است که گزارش کرده است ۲۱۸ بیت کوین در ماه نوامبر تولید کرده است.

در همان دوره، این شرکت درآمد استخراج به دست آورد که در مجموع حدود ۱۳.۲ میلیون دلار بود که رشد بزرگی به حساب می‌آید. در طول این گزارش، این شرکت همچنین ظرفیت استخراج خود را برجسته کرد. اعلام کرد که ظرفیت استخراج بیت کوین آن در حدود ۱.۳۱ اگزاهش است. این امر آن را به یکی از بزرگترین شرکت‌های استخراج بیت کوین تبدیل می‌کند.

HIVE علاوه بر اینکه یک ماینر بیت کوین است، به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در استخراج اتریوم نیز شناخته می‌شود. داده‌های آن از نوامبر نشان می‌دهد که در طول ماه ۲۳۳۴ استخراج کرده است. علاوه بر این، این شرکت همچنین درآمد قابل توجهی به دست آورد که به ۱۰.۴ میلیون دلار از استخراج اتریوم رسید.

ظرفیت استخراج اتریوم HIVE در حال حاضر ۴.۳۶ تراهش است. مجموع درآمد این شرکت در حال حاضر ۲۳.۶ میلیون دلار است. ما بسیار خرسندیم که گزارش دهیم HIVE به دنبال رکوردشکنی تولید اکتبر(مهر) ما به حرکت قوی خود ادامه داده است. این روند در تولید نوامبر ادامه دارد، جایی که HIVE مجدداً با استفاده از ارقام ماه نوامبر بیش از ۲۸۰ میلیون دلار درآمد سالانه بر اساس دولت اجرا می‌کند. آخرین نتایج سه ماهه این شرکت استخراج نیز افزایش قابل توجهی در درآمد و تولید نشان می‌دهد. در اکتبر ۲۰۲۱( مهر ۱۴۰۰)، این شرکت همچنین یک سرمایه گذاری استراتژیک در سرگرمی‌های شبکه‌ای برای تقویت حضور خود در بازار انجام داد.

آیدین کیلیچ (Aydin Kilic)، رئیس HIVE نیز در مورد فعالیت‌های استخراج بیت کوین و اتریوم این شرکت صحبت کرد.

وی اظهار کرد: HIVE ظرفیت استخراج خود را به میزان قابل توجهی در سال ۲۰۲۱ افزایش داده است.

Kilic همچنین در مورد رابطه بین استخراج بیت کوین و استخراج اتریوم صحبت کرد و اظهار داشت که می‌خواهد سرمایه گذاران شرکت و کل جامعه رمز ارز این دو فعالیت را درک کنند.

نقشه بازار رمز ارزها

کاهش ۰.۸۸ درصدی قیمت بیت کوین

کد خبر 540132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.