پرکاربردترین ایموجی سال چیست؟

ایموجی "چهره با اشک شوق" پرکاربردترین ایموجی سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً گزارش جدیدی منتشر شده است که نشان می‌دهد کدام ایموجی‌ها بیشترین استفاده در سال ۲۰۲۱ را داشته است، در این گزارش آمار استفاده از ایموجی‌های مربوط به احساسات و شکلک‌ها ارائه شده است. نتایج بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که "چهره با اشک شوق" محبوب‌ترین و پرکاربردترین ایموجی سال در نظر گرفته شده است.

بر اساس گزارش جدید منتشر شده، پس از ایموجی "چهره با اشک شوق" ایموجی قلب مقام دوم در زمینه پرکاربردترین ایموجی را به خود اختصاص داده است. داده‌های جمع‌آوری شده توسط سازمان یونیکد نشان می‌دهد که ایموجی "چهره با اشک شوق" بیش از پنج درصد کل شکلک‌های استفاده شده توسط کاربران را تشکیل می‌دهد. پرطرفداران ایموجی در بخش حیوانات نیز "پروانه" بوده است، "تاج" نیز رتبه اول در میان ایموجی‌های دسته پوشاک را به خود اختصاص داده است. ایموجی‌های موجود در بخش پرچم کشورهای مختلف کمترین استفاده را داشته است.

در بخشی از این گزارش نیز اعلام شده است که نتایج به دست آمده در سال جاری تفاوت چندانی با نتایج سال ۲۰۱۹ نداشته است. علاوه بر این، یونیکد اعلام کرده است که ۱۰۰ ایموجی برتر نیز بسیار محبوب‌تر از دیگر ایموجی‌ها هستند و این ۱۰۰ مورد ۸۲ درصد کل ایموجی‌های به اشتراک گذاشته شده در سال ۲۰۲۱ را تشکیل می‌دهد.

کد خبر 539837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.