اجرای طرح پایش سلامت ویژه کارکنان شهرداری سمنان

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان از اجرای طرح پایش سلامت جسمی و روانشناختی کارکنان در شهرداری سمنان خبر داد.

محسن مظاهری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح پایش سلامت جسمی و روانشناختی کارکنان در راستای مدیریت استرس و اضطراب در محیط کار و بهداشت روان کارکنان با هدف افزایش بهره‌وری سازمانی و رضایت ارباب رجوع و شهروندان از شهرداری سمنان اجرایی خواهد شد.

وی افزود: چکاپ قلب و عروق، چکاپ ویژه گوارش، چشم پزشکی، تست دیابت، آزمایش خون و… همراه با تکمیل پرونده سلامت کارکنان و تشکیل پرونده سلامت برای کارکنانی که فاقد پرونده هستند از اهداف پایش جسمی این طرح است.

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان خاطر نشان کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی، برگزاری کارگاه‌های کاهش استرس شغلی در محیط کار و شناخت عوامل بروز استرس شغلی و آموزش مهارت‌های زندگی از اهداف پایش روانشناختی این طرح محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تداوم غربالگری و نظارت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح سازمان‌ها و مناطق تابعه شهرداری سمنان، تصریح کرد: این طرح به صورت دوره‌ای تا پایان شیوع ویروس کرونا توسط مرکز سلامت و مشاوره شهرداری اجرا خواهد شد.

مظاهری با اشاره به طرف قرارداد بودن پزشکان متخصص، روانشناسان و مشاوران، کلینیک‌های درمانی (پزشکی و دندانپزشکی تخصصی)؛ مراکز خدمات فروش و تعمیرات عینک، خدمات طب سنتی و مراکز تجهیزات پزشکی سطح شهر سمنان با شهرداری، گفت: کلیه کارکنان شهرداری به همراه اعضای خانواده، بازنشستگان، نیروهای خدماتی، شرکتی، آژانسی و … می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان و یا ارائه کارت پرسنلی از خدمات فوق استفاده کنند.

کد خبر 539330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.