کاهش ۶.۱۶ درصدی قیمت بیت کوین

در صورتی که نشانه‌های بازگشت روئیت شود می‌توان احتمال شروع موج ۵ بیت کوین را داد در حال حاضر یک کندل مثبت تثبیت شده است اما از معامله گران خواسته می‌شود همچنان صبور باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ شنبه ششم آذرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال:

·:BTCرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینبیت‌کوین ۵۴ هزار و ۳۷۰ دلار

·:ETHرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کویناتریوم چهار هزار و ۱۰۰ دلار

· BNBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینبایننس‌کوین ۵۹۰ دلار و ۱۱ سنت

· ADAرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینکاردانو یک دلار و ۵۵ سنت

· DOGEرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کویندوج‌کوین ۲۰ سنت

· XRPرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینریپل ۹۵ سنت

· DOTرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینپولکادات ۳۴ دلار و ۹۳ سنت

· SOLرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینسولنا ۱۹۴ دلار و ۵۰ سنت

· SHIBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینشیبا اینو ۰.۰۰۰۰۳۹ دلار

· Avalancheکاهش ۶.۱۶ درصدی قیمت بیت کوین: اوالانچ ۱۰۷ دلار و ۳۶ سنت

مواردی مانند: تتر (Tether)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین، یو اس دی کوین(Usd coin)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینو بایننس یواس‌دی (Binance usd)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کویناستیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

روند ۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار، در تصویر زیر قابل مشاهده است‌:

کاهش ۶.۱۶ درصدی قیمت بیت کوین

تحلیل تکنیکال بیت کوین

کاهش ۶.۱۶ درصدی قیمت بیت کوین

تحلیل مطابق پیش بینی عمل کرد در صورتی که نشانه‌های بازگشت روئیت شود می‌توان احتمال شروع موج ۵ بیت کوین را داد در حال حاضر یک کندل مثبت تثبیت شده است اما از معامله گران خواسته می‌شود همچنان صبور باشند.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست، صلب مسئولیت)

اخبار مهم

فهرست شدن شیبا اینو در صرافی Phemex

بر اساس اعلامیه روز جمعه، صرافی ارزهای دیجیتال فمکس (Phemex)، پشتیبانی از رمزارز شیبا اینو (Shiba Inu) را اضافه کرده است. به غیر از Shiba Inu، پشتیبانی از DYDX و فانتوم (FTM) را نیز اضافه کرد. این صرافی مستقر در سنگاپور، که نام آن از الهه شهرت و شایعات یونان باستان گرفته شده است، در دسامبر ۲۰۱۹ (آذر ۱۳۹۸) توسط گروهی از توسعه دهندگان اصلی از غول بانکداری آمریکایی، مورگان استنلی(Morgan Stanley) راه اندازی شد.

علاوه بر معاملات اسپات، این صرافی از قراردادهای دائمی مرتبط با ارزهای دیجیتال مختلف با لوریج تا ۱۰۰ برابر پشتیبانی می‌کند.اوایل این هفته، Shiba Inu نیز توسط کوین هاکو (Coinhako)، یکی دیگر از صرافی‌های سنگاپور، فهرست شد. این میم کوین روز پنجشنبه برای اولین بار در کره جنوبی نیز عرضه شد.پس از بازگشت نزدیک به ۳۰ درصد در روز شکرگزاری، شیبا اینو امروز همچنان قرمز و نزولی بوده است. بیت کوین(Bitcoin)، سهام و نفت، همگی در بحبوحه نگرانی‌های همه گیری مجدد، عقب نشینی کرده‌اند.

پلتفرم وام دهی TrueFi اولین یک میلیارد دلار خود را جشن می‌گیرد

خدمات مالی غیرمتمرکز ((DeFi امروزه به مرکز جدید اکثر پروژه‌های رمزارزها تبدیل شده است. با این اوصاف، جای تعجب نیست که مجموع ارزش قفل شده دیفای به ۱۰۰ میلیارد دلار نزدیک شود. در راستای این پیشرفت، TrueFi نیز مراحل دیفای را دنبال می‌کند تا خود را بیشتر به عموم معرفی کند.

میزان وام دهی در بازار سنتی جهانی شش تریلیون دلار برآورد شده است، تروفای برای افزایش میزان شفافیت، اعتماد و سرعت امور غیرمتمرکز در بازار دیفای ایجاد شد. تیم تروفای، مشهورترین پروتکل وام دهی، و داشتن استیبل کوین‌های محبوب از جمله TrueUSD، با TrustToken خود از اعتبار سازمانی و محصولات مبتنی بر وام دهی در زنجیره دفاع می‌کند.

یک سال پیش، تروفای ظهور کرد و در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۲۰ (۱ آذر ۱۳۹۹) با اولین وام دیفای بدون ضامن خود که به مبلغ ۳.۵ میلیون دلار و به Alameda Research پرداخت کرده بود، مشهور شد و یک لحظه تاریخی ماندگاری را ایجاد کرد. درست در روزهای اولین سالگرد آن واقعه، تروفای با نهایت هیجان اعلام کرد که ارزش دارایی‌های قفل شده در این پلتفرم در مجموع به ۱ میلیارد دلار رسیده است.

علاوه بر این، تراست توکن آن ۱۲.۵ میلیون دلار بودجه استراتژیک را تضمین کرد و شرکت پیشرو در زمینه Web3، پلتفرم EthWorks را خریداری کرده است. بنابراین، وسعت تیم برای افزایش مقیاس پذیری تروفای دو برابر می‌شود. تیم EthWorks نیز فوراً با کارکنان تراست توکن ادغام می‌شوند و به نقشه راه فنی، طراحی و عملیاتی در تمام محصولات و خدمات می‌پیوندد.

رافائل کازمن، مدیرعامل تراست توکن، پس از گسترش آن، می‌گوید که خرید EthWorks و تیم مهندسین و طراحان آنکه در کلاس جهانی می‌باشند، برای آینده تروفای بسیار مهم است. او ادعا می‌کند که این همکاری به آن‌ها کمک می‌کند تا سرعت، امنیت و تجربه پروتکل را افزایش دهند و در عین حال بیشترین فرصت‌های ممکن را برای وام دهندگان، وام گیرندگان و دارندگان توکن ایجاد کنند.

ناگفته نماند، تروفای گزارش داده است در حال حاضر در حال استقرار اولین مراحل V5 است و همچنین قصد دارد پروتکل‌های پلتفرم را بهبود بخشد تا پتانسیل‌های سرمایه‌گذاران درجه سازمانی را در DeFi-verse گسترش دهد. ارتقا تروفای به ورژن ۵ مقیاس تولید سرمایه را هم در سطح وام‌های فردی و هم در اندازه وام تسهیل می‌کند.

وام گیرندگان تروفای می‌توانند توکن اصلی آن، TRU را به اشتراک بگذارند تا حد اعتبار خود را افزایش دهند و همچنین نرخ‌های بهره‌ی خود را بهبود بخشند. ارتقا تروفای به ورژن ۵ همچنین به ایجاد تجربه وام گیرنده بهتر و همچنین پشتیبانی مدل سازی برای مدیران دارایی شخص ثالث که در نهایت استخرهای تروفای خود را راه اندازی می‌کنند، کمک می‌کند.

رشد آنی تراست توکن را می‌توان به استخدام‌های کهنه کار آن در وال استریت و سیلیکون ولی نسبت داد. از این رو، تقویت نام تجاری خود با تیمی از نوآوران تیزبین، چشم انداز آن را برای سوق دادن دیفای عمیق‌تر به قلمرو مالی سنتی تسریع می بخشد.

پلتفرم پیشرو وام دهی بدون وثیقه در جهان به سرعت در حال توسعه محصولات خود برای ورود به وال استریت است و رهبری جدید ساختار یافته با دانش خود از دنیای بانکداری برای ایجاد چشم انداز این شرکت از همکاری بین دیفای و تروفای به عنوان تأمین مالی آینده تلاش خواهند کرد، افائل کاسمن، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران تراست توکن در مورد مدیریت ارشد جدید صحبت می‌کند.

“من مطمئن هستم که تیم رهبری ارشد جدید برای توسعه تروفای تعیین کننده خواهد بود. این تیم رهبری است که ارزش تروفای را از یک میلیارد دلار به یک تریلیون دلار می‌رساند که به تعداد زیادی از وام دهندگان و وام گیرندگان رمزنگاری نیاز دارد که تروفای در درجه اول با آن‌ها کار می‌کند.” تقریباً ۸.۵ میلیون دلار سود توسط وام دهندگان تروفای دریافت شده است. در حالی که، بیش از پنج هزار کیف پول و هزاران همکار و صرافی‌های شریک تبادل تروفای مانند کوین بیس، بایننس، و FTX Holding TRU، اکنون در ده‌ها رأی حکومتی شرکت کرده‌اند.

چندین استخر استخراج با مشکلات اتصال مواجه شدند

در ۲۴ ساعت گذشته استخرهای اصلی استخراج رمزارزها از جمله Binance Pool، F2pool، Poolin و ViaBTC در کانال‌های تلگرامی خود مشکلات اتصال را گزارش کرده‌اند. بایننس پول و پولین در کانال‌های تلگرامی چینی خود گفتند که این مشکل ناشی از “آلودگی” سامانه نام دامنه ((DNS است. F2pool همچنین گفت که سامانه دامنه استخر به درستی حل نشده است.

DNS سرویس اینترنتی است که نام‌های دامنه مانند coindesk.com را به آدرس‌های پروتکل اینترنتی (IP) تبدیل می‌کند که رشته‌ای از اعداد هستند. مسمومیت DNS زمانی رخ می‌دهد که یک هکر ترافیک را از نام دامنه به یک وب سایت تقلبی هدایت کند. کاربران ViaBTC نیز در تلگرام گزارش می‌دهند که برای دسترسی به استخر مشکل دارند. این استخر در کانال تلگرام انگلیسی خود این موضوع را تأیید کرد اما به طور خاص به مشکلات اتصال DNS اشاره نکرده است.

آلخاندرو د لا توره (Alejandro De La Torre)، بنیانگذار شرکت مشاوره اثبات کار انرژِی و معاون سابق پولین، گفت: «به نظر می‌رسد مشکلات اتصال در درجه اول بر ماینرهای چینی تأثیر می‌گذارد. د لا توره فکر می‌کند که دولت چین احتمالاً در استخرهای استخراج دخالتی کرده است. هش ریت بیت کوین بایننس پول در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ درصد کاهش یافته است. طبق پلتفرم اطلاعاتی BIT Mining، هش ریت استخرهای F2pool تقریباً هشت درصد و ViaBTC نزدیک ۷ درصد کاهش یافته است.

بخش بزرگی از سیستم عملیاتی استخرها در چین واقع شده است که این کشور هم قول داده است استخراج رمزارزها را متوقف کند. در حالی که هش آن‌ها فقط از چین نمی‌آید، و استخرها گفته اند که قصد دارند تا پایان سال از کشور خارج شوند. بایننس پول، F2pool و پولین به کاربران توصیه کردند که DNS خود را برای حل این مشکل تغییر دهند. بایننس پول گفت که یک راه حل بلند مدت، استفاده از VPN برای دور زدن اپراتور مخابراتی کشور است.

اعتصاب برای جمعه سیاه آمازون اروپا توسط فعالان آب و هوا

تیلبری، انگلیس (رویترز) – فعالان آب و هوا ۱۵ انبار آمازون (NASDAQ:AMZN) را در سراسر اروپا در “جمعه سیاه” هدف قرار دادند و همچنین بزرگترین شرکت تجارت الکترونیک جهان با اعتراض کارگران و رانندگان تحویل کالا در آلمان، فرانسه و ایتالیا مواجه شده است.

آمازون، مستقر در سیاتل، با انتقاد فعالان آب و هوا مواجه است که می‌گویند مصرف بیش از حد به محیط زیست آسیب می‌زند، در حالی که اتحادیه‌های کارگری می‌گویند، این شرکت به اندازه کافی به کارگران حقوق پرداخت نمی‌کند و مالیات کافی به دولت‌ها نمی‌دهد.

گروه Extinction Rebellion پس از مسدود کردن ۱۳ انبار آمازون در سراسر بریتانیا گفت: “جمعه سیاه مظهر وسواس مصرف بیش از حد است که با یک سیاره قابل زندگی سازگار نیست.”

در این بیانیه آمده است: “آمازون و شرکت‌هایی مانند آن از امکانات ما برای سرمایه‌گذاری استفاده کرده‌اند و مصرف‌گرایی افسارگسیخته را به ضرر دنیای طبیعی برانگیخته‌اند.”

خبرنگاران رویترز اعلام کردند، ورودی یک انبار آمازون در اسکله تیلبری در شرق انگلیس توسط معترضان مسدود شده است. این گروه همچنین اعلام کرد که انبارهای آمازون را در آلمان و هلند نیز مسدود کرده است. روی بنرها نوشته شده بود: “جمعه سیاه مردم و سیاره را استثمار می کند”، “جنایت آمازون، رشد بی نهایت، سیاره متناهی.”

Extinction Rebellion گفت که “جنایت” آمازون شامل فعالیت‌هایی است که دی اکسید کربن بیشتری نسبت به یک کشور متوسط منتشر می‌کند و به شرکت‌های سوخت فسیلی کمک می‌کند. آمازون که روز تخفیف سنتی جمعه سیاه ایالات متحده را در سال ۲۰۱۰ (۱۳۸۹) به بریتانیا آورد، گفت که مسئولیت‌های خود را در قبال این کار “بسیار جدی” می‌پذیرد. اتحادیه‌های کارگری در سرتاسر بزرگ‌ترین اقتصادهای اروپا همچنین از کارگران انبار و رانندگان تحویل‌دهنده خواستند تا علیه آنچه که به گفته آن‌ها دستمزدها و پرداخت‌های مالیاتی ناعادلانه آمازون است، اعتصاب کنند. در آلمان، بزرگترین بازار شرکت پس از ایالات متحده، اتحادیه وردی گفت که حدود ۲۵۰۰ کارمند در مراکز حمل و نقل آمازون در راینبرگ، کوبلنتس و گرابن اعتصاب کردند. در فرانسه، یکی از بزرگترین اتحادیه‌های کارگری کشور، CGT، از کارگران آمازون در این کشور خواست تا اعتصاب کنند. ائتلاف اتحادیه همچنین از اعتصاب در ایتالیا نیز خبر داده است. ائتلاف “Make Amazon Pay” در بیانیه‌ای اعلام کرد: “ائتلاف از آمازون می‌خواهد که حقوق کارگرانش را منصفانه بپردازد و به حق آن‌ها برای پیوستن به اتحادیه‌ها احترام بگذارد، سهم عادلانه‌اش از مالیات را بپردازد و متعهد به پایداری واقعی زیست‌محیطی باشد.”

نقشه بازار رمز ارزها

کاهش ۶.۱۶ درصدی قیمت بیت کوین

کد خبر 538097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.