رشد ۱.۲۱ درصدی قیمت بیت کوین

به محدوده پایان اصلاح موج چهار بیت کوین بسیار نزدیک هستیم، از لحاظ زمانی نیاز به چند روز دیگر است. در صورت افت قیمت محدوده‌های ۵۵ الی ۵۶ هزار دلار می‌تواند نقاط بازگشتی مناسب باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «ایمان کرمی» تحلیلگر بازارهای مالی، بازار ارزهای دیجیتال امروز _ پنجشنبه چهارم آذرماه ۱۴۰۰_ را اینگونه تحلیل می‌کند:

نگاهی به تحولات امروز بازار ارزهای دیجیتال:

·:BTCرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینبیت‌کوین ۵۷ هزار و ۴۰۰ دلار

·:ETHرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کویناتریوم چهار هزار و ۲۸۶ دلار

· BNBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینبایننس‌کوین ۶۰۵ دلار و یک سنت

· ADAرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینکاردانو یک دلار و ۶۶ سنت

· DOGEرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کویندوج‌کوین ۲۱ سنت

· XRPرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینریپل یک دلار و سه سنت

· DOTرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینپولکادات ۳۸ دلار و ۶۰ سنت

· SOLرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینسولنا ۲۰۶ دلار و ۸۵ سنت

· SHIBرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینشیبا این و ۰.۰۰۰۰۴۰ دلار

· TERAرشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینترا ۴۰ دلار و ۲۷ سنت

مواردی مانند: تتر (Tether)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین، یو اس دی کوین(Usd coin)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوینو بایننس یواس‌دی (Binance usd)رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کویناستیبل کوین(Stabel coin) هستند. استیبل کوین‌ها بر پایه یک دارایی منتشر می‌شوند، در این موارد بر پایه دلار آمریکا منتشر شده‌اند و قیمت آنها در محدوده یک دلار است و همواره در همین سطح باقی می‌مانند.

روند ۱۲ رمز ارز برتر بر اساس حجم بازار، در تصویر زیر قابل مشاهده است‌:

رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین

تحلیل تکنیکال بیت کوین

رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین

به محدوده پایان اصلاح موج ۴ بیت کوین بسیار نزدیک هستیم، از لحاظ زمانی نیاز به چند روز دیگر است. در صورت افت قیمت محدوده‌های ۵۵ الی ۵۶ هزار دلار می‌تواند نقاط بازگشتی مناسب باشد.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

اخبار مهم

قانون گذاران کره جنوبی برای دستکاری بازار رمز ارزها خواستار مجازات کیفری هستند

بر اساس گزارشی که در ۲۳ نوامبر (۲ آذر) به پارلمان کره جنوبی ارائه شده است، کمیسیون خدمات مالی کره جنوبی (FSC) از مجلس ملی می‌خواهد که مسئولیت کیفری را در قبال رفتارهای ناعادلانه در بازارهای رمزنگاری مانند دستکاری قیمت و تجارت داخلی اعمال کند.

گزارش FSC برای پیش‌نویس قانون رمز ارزها که از طریق پارلمان عبور خواهد کرد، استفاده خواهد شد. به گزارش کوین دسک کره، مجلس ملی به FSC دستور داد تا یک پیش‌نویس لایحه جامع در مورد رمز ارزها را ظرف یک ماه ارائه کند، اما احتمالاً این قانون برای آخرین جلسه پارلمانی سال در ۹ دسامبر (۱۸ آذر) آماده نخواهد شد.

توصیه‌های FSC مستلزم مجازات‌هایی نسبت به دستاوردهای ناعادلانه به دست آمده، با حداقل یک سال زندان و جریمه‌های سه تا پنج برابر سود غیرقانونی است. حداقل مجازات برای سودهای بیش از ۵ میلیارد وون (۴.۲ میلیون دلار) پنج سال زندان است.

FSC همچنین خواستار مالیات بر برخی از انواع توکن‌های غیرمثلی (NFT) شد و ظاهراً اظهارات قبلی که نشان می‌داد NFT‌ها معاف از مالیات می‌باشند، رد شده است.

کره تایمز گزارش داد که سئول قرار است از سال ۲۰۲۲ (۱۴۰۱) مالیات ۲۰ درصدی بر سود رمز ارزهایی که بیش از ۲.۵ میلیون KRW (۲۱۰۰) دلار می‌باشند، اعمال کند، اما احزاب حاکم و مخالف خواستار تمدید این ضرب‌الاجل هستند.

اما FSC همچنین از ارائه‌دهندگان خدمات دارایی‌های مجازی می‌خواهد تا انجمنی را تشکیل دهند تا بتوانند خودشان را با مقررات وفق داده و در مورد هر گونه اختلاف نظری، تصمیم درستی بگیرند.

رمز ارز دش یک کمپین تبلیغاتی فوق‌العاده در میامی برای DashDirect راه اندازی کرد

دش (DASH)، یک رمز ارز منبع باز که از فورک بیت کوین ایجاد شده است، یک کمپین تبلیغاتی فوق‌العاده در میامی برای DashDirect راه اندازی کرده است.

به گزارش تیم دش، کمپین رسانه‌ای از ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) آغاز شده است. اما به دلیل ماهیت توزیع شده وسایل نقلیه اشتراکی، تابلوهای تبلیغاتی برای خودروها به یکباره عرضه نشدند.

علاوه بر این، این شرکت جزئیات بیشتری در مورد تعداد خودروهایی قرار است از این تابلوهای تبلیغاتی استفاده کنند، ارائه نکرده است. جالب‌تر اینکه کمپین تبلیغاتی فعلی در میامی، کلاً ۹،۰۰۰،۰۰۰ تبلیغ است.

آردن گلداستین (Arden Goldstein)، رئیس بازاریابی در Dash Core Group، بیشتر توضیح داد که چرا میامی را برای کمپین تبلیغاتی دش دایرکت انتخاب کردند:

میامی بهترین گزینه‌ها را برای تبلیغات دش نشان می‌دهد. خود شهر رویکردی استقبال کننده نسبت به رمز ارزها دارد و در خط مقدم نوآوری در مورد ابزار واقعی رمز ارزها است. دش یک سکه پرداخت است و به این ترتیب، منطقی است که ما در یک پایگاه مصرف کننده تحصیل کرده در شهری که قبلاً به گزینه‌های پرداخت دیجیتال عادت کرده است، بازاریابی کنیم. علاوه بر این، دش یک سکه پیشرو در LatAm است که با جمعیت بزرگ مهاجر LatAm که با دش برای حواله‌ها آشنا هستند، همسو می‌شود. ما در حال تقویت این موضوع هستیم که دش قرار است تبدیل وسیله پرداخت شود و خرج کردن آن آسان می‌باشد.”

علاوه بر این، گلدشتاین همچنین بر دلیل تصمیم این شرکت به استفاده از VUGO، یک شرکت تبلیغاتی اشتراکی، برای تبلیغ دش دایرکت تاکید کرد. رئیس بازاریابی در گروه دش کور تأکید می‌کند که از آنجایی که دش در بسیاری از نقاط عطف رمز ارزها اولین بوده است، بنابراین ما سعی می‌کنیم راه‌هایی را بیابیم تا خود را از سایر دارایی‌های دیجیتال متمایز کنیم.

او اضافه می‌کند که دش دایرکت، یک اپلیکیشن خرده‌فروشی که همراه با CrayPay ایجاد شده است، نمونه‌ای عالی از نحوه ارائه کارمزدبسیار کم، امکان پس‌انداز و تراکنش‌های فوری برای کاربران خود است. با این گفته، وی خاطرنشان کرد که Vugoاز طریق بیلبوردهای متحرک فرصتی منحصر به فرد برای دش فراهم می‌کند تا خود را به گونه‌ای بازاریابی کند که از شلوغی تبلیغات در این فصل تعطیلات جلوگیری کند.

مارشال گرین والد، مدیرعامل کری‌پی و مؤسس دش‌دایرکت، همچنین به این موضوع پرداخته است که چرا کاربران رمز ارز باید از دش‌دایرکت برای فروش جمعه سیاه و کری‌پی دوشنبه استفاده کنند. وی در ادامه افزود:

“با تورم قابل توجه در سال جاری، مصرف کنندگان به دنبال راه‌هایی برای کاهش هزینه‌ها هستند و در عین حال نشان می‌دهند که به عزیزان خود فکر می‌کنند. از طریق دش‌دایرکت، می‌توانید کارت‌های هدیه دیجیتالی را از صدها برند ملی خریداری کنید و آن‌ها را فوراً از طریق ایمیل تحویل بگیرید، در حالی که به طور متوسط ۵ درصد صرفه‌جویی فوری دارید. بدون ترک آسایش و ایمنی خانه خود، می‌توانید برای همه افراد موجود در لیست خود خرید کنید، و در هزینه کارت‌های هدیه دیجیتالی که می‌دانید امسال از آن‌ها قدردانی می‌کنند و از آن‌ها نیز استفاده می‌کنند، صرفه‌جویی کنید.”

هند برنامه آزمایش ارز دیجیتال ملی این کشور را برای مدت دو سال به تعویق انداخت

به گزارش خبرگزاری‌های محلی، دولت هند تاریخ آزمایش روپیه دیجیتال یا همان ارز دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) این کشور را تا سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ به تعویق انداخته است.

همانطور که در گزارش‌ها خواندید، دولت هند به تازگی لایحه‌ای برای ممنوعیت «ارزهای رمزنگاری شده خصوصی» در کنفرانس زمستانی پارلمان این کشور ارائه کرده است. پیش از این، هند اعلام کرده بود که آماده است تا مرحله آزمایش روپیه الکترونیکی خود را پایان سال ۲۰۲۱ آغاز کند. اما گزارش‌های محلی حاکی از آن هستند که دولت نمی‌تواند راه اندازی ارز دیجیتال ملی این کشور را در ماه دسامبر (اواسط آذر) اجرا کند و ظاهراً زمان این آزمایش را بیش از یک سال به تعویق انداخته است. به موجب لایحه مذکور، همه ارزهای دیجیتال خصوصی مانند بیت کوین و اتریوم از ترویج توسعه فناوری بلاک چین در این کشور منع می‌شوند. جزئیات این لایحه هنوز اعلام نشده است. بر اساس داده‌های بانک جهانی، پنجمین اقتصاد بزرگ جهان با راه اندازی CBDC خود، همچنان گام‌هایی محتاطانه بر می‌دارد تا از هرگونه حرکت فاجعه بار برای اقتصاد این کشور جلوگیری کند. بر اساس گزارش‌ها، حدود ۱.۵ تا ۲۰ میلیون سرمایه گذار ارز دیجیتال در هند حضور دارند که دارایی تحت مدیریت آنها از حدود چهار هزار میلیارد روپیه، با ارزش تقریبی ۵،۳۶۶،۳۴۲،۳۱۵.۸۱ دلار بیشتر است.

نقشه بازار رمز ارزها

رشد ۱.۲۷ درصدی قیمت بیت کوین

کد خبر 537782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.