پیش فروش سایپا ۱۴۰۰ + جزییات، فرم ثبت نام و قیمت محصولات در آذر

سایپا، پیش فروش یک ساله خودرو های شاهین، انواع کوییک، ساینا و سایپا ۱۵۱ با موعد تحویل خرداد تا شهریور ۱۴۰۱ را از دوشنبه یک آذر ماه آغاز می‌کند.

به گزارش ایمنا بر اساس بخشنامه معاونت بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش فروش یک ساله این گروه خودروسازی در آذر ۱۴۰۰ آغاز شد.

ثبت نام پیش فروش سایپا

متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه یکم آذر ۱۴۰۰ به مدت ۲ روز و به صورت شبانه روزی از طریق سایت سایپا در این طرح سایپا ثبت نام کنند.

محصولات سایپا

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا محصولات ارائه شده در این طرح شامل شاهین G، کوییک S، کوییک دورنگ R، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S، سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳ و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک هستند.

پیش فروش سایپا در اسفند ۹۹ + جزییات، جدول و قیمت طرح عید تا عید سایپا

قرعه کشی سایپا

پس از پایان مهلت ثبت نام، قرعه کشی سایپا با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد.

موعد تحویل محصولات سایپا

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در این طرح خرداد تا شهریور ۱۴۰۱ خواهد بود.

قیمت محصولات سایپا

پیش فروش آذر ۱۴۰۰ سایپا با قیمت غیر قطعی است و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت است؛ در این طرح شاهین G با پیش پرداخت علی‌الحساب ۱۴۵ میلیون و ۹۳۵ هزار تومان، کوییک S با پیش پرداخت علی‌الحساب ۷۷ میلیون و ۴۹۷ هزار تومان، کوییک دورنگ R با پیش پرداخت علی‌الحساب ۷۴ میلیون و ۷۰۷ هزار تومان، کوییک با گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب ۷۰ میلیون و ۵۳۱ هزار تومان‌، ساینا S با پیش پرداخت علی‌الحساب ۷۱ میلیون و ۲۶۸ هزار تومان، سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳ با پیش پرداخت علی‌الحساب ۶۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک با پیش پرداخت علی‌الحساب ۱۱۶ میلیون و ۶۴۴ هزار تومان عرضه می‌شوند.

نوع خودرو مبلغ پیش پرداخت
شاهین G ۱.۴۵۹.۳۵۰.۰۰۰
کوییک S ۷۷۴.۹۷۰.۰۰۰
کوییک دورنگ R ۷۴۷.۰۸۰.۰۰۰
کوییک با گیربکس معمولی ۷۰۵.۳۱۰.۰۰۰
ساینا S ۷۱۲.۶۸۰.۰۰۰
سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳ ۶۲۵.۰۰۰.۰۰۰
کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک ۱.۱۶۶.۴۴۰.۰۰۰

آدرس سایت ثبت نام سایپا

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس saipa.iranecar.com مراجعه کنند.

شرایط ثبت نام سایپا

طبق مصوبه کمیته خودرو، برای دستیابی مشتریان واقعی به خودروها، محدودیت‌های طرح‌های فروش خودروسازان از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کد ملی، دارا نبودن پلاک انتظامی فعال شخص متقاضی، دارا بودن گواهینامه، فاصله دست‌کم ۴۸ ماه از آخرین زمان ثبت‌نام یا تحویل خودرو از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا و تعلق شماره حساب و شماره تماس به شخص متقاضی به عنوان شرایط ثبت‌نام برقرار است.

کد خبر 536819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.