نقش ویژه صاحبان صنوف در توسعه و آبادانی شهر

سرپرست منطقه یک شهرداری کاشان با تاکید بر جایگاه و نقش ممتاز صنوف این منطقه در توسعه، آبادانی و اعتلای بافت ویژه تاریخی فرهنگی، گفت: طرح‌های تشویقی ویژه‌ای در حوزه عوارض صنفی تعریف شده که می‌توان تخفیف ۲۰ درصدی در صورت پرداخت نقدی را از جمله آن دانست.

محمد مسعود چایچی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، ضمن دعوت از صاحبان صنوف و کارگاه‌های صنفی منطقه یک برای مشارکت در عرصه رشد و پیشرفت شهر، اظهار کرد: مشارکت مردم در پرداخت عوارض موجب توسعه کمی و کیفی خدمات مورد انتظار از شهرداری است و می‌تواند شرایط را برای انجام رسالت مدیریت شهری به طور شایسته مهیا کند.

وی افزود: طرح‌های تشویقی ویژه‌ای در حوزه عوارض صنفی تعریف شده که می‌توان تخفیف ۲۰ درصدی در صورت پرداخت نقدی و پرداخت معوقات عوارض صنفی به بهای تعرفه سال‌های معوق را از جمله آن دانست.

سرپرست منطقه یک شهرداری کاشان انجام فعالیت‌های عمرانی و خدماتی را نتیجه مشارکت مؤثر مردم در اداره امور شهر دانست و برخی اقدامات از جمله احداث پارکینگ‌ها در نزدیکی مراکز خرید و واحدهای صنفی پرتردد، مشارکت در بهسازی بناهای تاریخی از جمله تیمچه امین الدوله، مسجد بالا بازار و مسیرهای ورودی به بازار تاریخی و مرمت پشت بام‌های بازار بزرگ و مقاوم سازی بازار و … را تشریح کرد.

وی ضمن قدردانی از همراهی شهروندان و کسبه منطقه با مدیریت شهری، ممیزی و شناسایی کسب و کارهای جدید را از جمله برنامه‌های در دست اقدام منطقه و در راستای اجرای قوانین شهرداری و جلوگیری از تضییع حقوق سایر اصناف خواند و از کسبه منطقه خواست با نیروهای شهرداری همکاری لازم را انجام دهند.

کد خبر 536638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.