استاندار مرکزی با فساد و ناکارآمدی مدیران مقابله کند

رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: امیدواریم تحول در سیستم مدیریت استان و اراک، زمینه تحول و پیشرفت قابل توجهی را فراهم کند و بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی استان که در هشت سال گذشته با آن مواجه بودیم رفع شود.

سید وحید میرنظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به هفته جهانی کیفیت، ادامه داد: کیفیت در همه سازمان‌ها و ارگان‌ها نقش اصلی را ایفا کرده و این مهم ارتباطی با تعداد مدیران ندارد، بلکه به عملکرد مدیران و مسئولان مرتبط است و در صورت بی توجهی به انجام اقدام با کیفیت، با چالش‌های متعددی مواجه می‌شویم که در نهایت مردم و جامعه متضرر خواهند شد.

وی تصریح کرد: مدیران و مسئولانی که کارایی لازم در انجام اقدام مطلوب و ارتقای کیفیت کار را نداشته‌اند باید تغییر کنند و این مطالبه شورای اسلامی شهر اراک به عنوان نمایندگان محلی مردم است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به سخنان استاندار مرکزی در مراسم تودیع و معارفه گفت: امیدواریم طبق قول داده شده با فساد و ناکارآمدی مدیران مقابله شود و باید توجه داشت که جامعه انقلابی باید به این نحو عمل کند.

میرنظامی تاکید کرد: قبول مسئولیت و سکان‌داری یک مجموعه نباید صرفاً محدود به رزومه سازی شود و در نهایت همانطور که در چند سال اخیر مشاهده شد گزارش‌هایی ارائه شود که با واقعیت بسیار متفاوت است.

وی گفت: نیاز است بررسی‌های مبتنی بر واقعیت شرایط موجود انجام و برنامه‌ریزی دقیق در سطح استان و اراک انجام شود؛ بر این اساس باید جلسه‌ای با شهردار اراک برگزار و در این خصوص قطعاً برنامه‌ریزی دقیقی با همفکری انجام شود.

کد خبر 534292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.