همه دستگاه‌ها برای خدمات شهری کمک کنند

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در مسائل فرهنگی و اجتماعی باید قرارگاهی عمل کرد و از ظرفیت سایر نهادها بهره گرفت، باید در حوزه خدمات شهری نیز سایر دستگاه‌ها را در جهت خدمت به مردم هم‌افزا و هماهنگ کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نادعلی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" بارندگی روزهای اخیر در تهران دلیلی شد تا از نزدیک شاهد تلاش شبانه‌روزی نیروهای خدمات شهری شهرداری تهران باشم.

در ابتدا باید به سبب بارش رحمت الهی در تهران شکرگزار باشیم اما باید تلاش کرد که این موضوع باعث ایجاد سختی و ناراحتی برای مردم نشود.

در این چند روز اقدامات زیادی در مناطق و نواحی مختلف شهرداری انجام شده است. برای خدمت رسانی بهتر، وضعیت سال‌های گذشته را بررسی و شرایط را در آینده پیش‌بینی کردند.

به همراه معاونان محترم شهردار تهران به مناطق سه و یک رفتم. بررسی وضعیت انهار، لایروبی جوی‌ها، آمادگی برای مقابله با یخ‌زدگی راه‌ها، آماده‌سازی تجهیزات لازم برای بارش‌های شدیدتر و تجهیز ستاد برف‌روبی مناطق از جمله اقدامات روزهای اخیر بود. به لازم برای بارش‌های شدیدتر و تجهیز ستاد برف‌روبی مناطق از جمله اقدامات روزهای اخیر بود.

در انتهای شب نیز به صورت سرزده به شهرداری منطقه پنج رفتم و در جریان مسائل و مشکلات آن منطقه قرار گرفتم.

همچنان که معتقدم در مسائل فرهنگی و اجتماعی باید قرارگاهی عمل کرد و از ظرفیت سایر نهادها بهره گرفت، باید در حوزه خدمات شهری نیز سایر دستگاه‌ها را در جهت خدمت به مردم هم‌افزا و هماهنگ کرد. "

کد خبر 534149

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.