تقدیر چمران از عملکرد شهرداری در روزهای بارانی

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری در بارندگی‌های اخیر تلاش خوبی انجام داد و توانست با موفقیت و آمادگی کامل بارندگی اخیر را پشت سر بگذارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران در جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فرا رسیدن روز ملی کیفیت، اظهار کرد: ۱۶ آبان ماه روز ملی کیفیت بوده و مسئله‌ای که در کشور به دلایل مختلف به ویژه رونق تولید ملی باید مورد توجه قرار دهیم ارتقای کیفیت است تا بتوانیم با رقبای خارجی رقابت کنیم و حتی کیفیت محصولاتمان را از آنان بهتر و برتر بسازیم. البته کیفیت همه جا قابل سنجش و دارای اهمیت است.

وی افزود: درگیری دریایی میان قایق‌های سپاه پاسداران و کسانی که نفتکش ما را سرقت کرده بودند، موضوع مهمی است که با شجاعت نیروهای سپاه پاسداران و حملات آنان، سارقان نفتکش تسلیم شدند و نفتکش سرقت شده به بندرعباس انتقال پیدا کرد. این موفقیت با عملیات حساب شده و شجاعانه برادران سپاه در خلیج فارس نصیب ما شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این عملیات شجاعانه را با سال‌های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی که ایران به عنوان دست نشانده آمریکا در خلیج فارس بود و قدرت هیچ‌گونه تحرکی نداشت، مقایسه می‌کنیم. ما باید از این موفقیت‌ها درس عبرت بگیریم و دشمنان نیز بیاموزند در مقابل ملت آماده ما توانایی و یارای مقاومت ندارند، البته لازم به ذکر است که تمام این شجاعت‌ها به دلیل حمایت و پشتیبانی مردم و ملت ما است.

چمران با اشاره به بارندگی‌های اخیر، گفت: موضوع دیگر بارندگی‌های اخیر است که تلاش‌های خوبی در این زمینه شده است. این بارندگی‌ها همیشه پیامدهایی به همراه دارد و باید سعی شود مشکلات ناشی از آن کمتر شود. شهرداری تهران توانست با موفقیت و آمادگی کامل بارندگی اخیر پایتخت را پشت سر گذاشته و ما این توفیق و موفقیت را به عنوان نمایندگان مردم به ویژه به کارگرانی که در زیر باران ساعت‌ها ایستادند و تلاش کردند تا مشکلی برای شهر و شهروندان پیش نیاید تبریک می‌گوئیم.

کد خبر 533758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.