فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش؛ پیشرو در مسیر آینده ای روشن
لوگو افق کوروش

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش در مسیر آینده‌ای روشن و دستیابی به چشم اندازهای خود گام برمی‌دارد.

فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش که به جرأت می‌توان از آن به عنوان بزرگ‌ترین و موفق ترین فروشگاه خرده فروشی کشور نام برد، تحولی عظیم در سیستم توزیع و فروش کالاهای مصرفی در کشور ایجاد کرده است. این فروشگاه در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را آغاز نمود. هدفمندی، آینده‌نگری و ایجاد ارزش برای مخاطبین موجب شد تا خیلی زود نام افق کوروش در لیست بهترین‌ها قرار بگیرد. فروشگاهی با چشم اندازهای وسیع که هم اکنون به عنوان رهبر بازار خرده فروشی کشور در حال پیشروی است. پشت سر گذاشتن مسیرهای سنتی خرید کالا و به کار بردن روش‌های مدرن خرید اینترنتی از وب سایت، اپلیکیشن، پرداخت در محل و سفارش تلفنی موجب شد تا فروشگاه افق کوروش خیلی زود مسیر موفقیت را طی کند و سهم گسترده ای از بازار خرده فروشی را به خود اختصاص دهد. برای این که بیشتر با فروشگاه زنجیره افق کوروش و چشم اندازهای گسترده این برند خرده فروشی آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

تاریخچه فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش

فروشگاه زنجیره‌ای کوروش در سال ۱۳۸۸ به ثبت رسید و فعالیت خود را آغاز کرد. فروشگاهی که زیر مجموعه بزرگ شرکت صنعتی گلرنگ بود و از همان ابتدا با اهدافی متفاوت و بزرگ‌تر نسبت به سایر فروشگاه‌های زنجیره‌ای کار خود را شروع کرد. اولین فروشگاه زنجیره‌ای کوروش در سال ۱۳۹۲ در تهران افتتاح شد و در کمتر از ۸ سال این فروشگاه توانست تا این لحظه بیش از ۳ هزار شعبه در سراسر کشور افتتاح کند و به بزرگ‌ترین برند خرده فروشی ایران تبدیل شود.

امروزه بیشتر از ۲۰ هزار کارمند (هر ۲۰ دقیقه یک کارمند استخدام می‌شود) از سراسر کشور در این فروشگاه‌ها مشغول به کار هستند و شعبه‌های متعدد افق کوروش در خیابان‌های مختلف ۳۱ استان و ۴۰۶ شهر ایران دایر هستند. در فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش بیش از ۲۸۰۰ قلم کالای مصرفی به فروش می‌رسد. افق کوروش در سال ۱۳۹۹ توانست در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران رتبه ۴۰ را به خود اختصاص دهد و در سال ۱۳۹۸ نیز جایزه بزرگ‌ترین فروشگاه زنجیره‌ای و محبوب ترین فروشگاه مواد غذایی کشور را کسب کند.

فروشگاه افق کوروش: alt

اهداف و ارزش‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش

از همان ابتدا، فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش مسیر مشخص و هدفمندی را برای پیشروی به سوی موفقیت انتخاب نمود. فروشگاهی که ایده قرار گرفتن در لیست ۲۵۰ خرده فروشی برتر دنیا تا سال ۱۴۰۴ را در لیست اهداف خود قرار دارد و در جهت راه اندازی سیستم توزیع مدرن کالا در ایران مسیر پر پیچ و خمی را طی نمود. اما دستیابی به سهم بیشتری از بازار خرده فروشی، هوشمندسازی روند خرید و ایجاد ارزش نزد مخاطبین همواره در رأس اهداف افق کوروش قرار داشتند. از همین رو افق کوروش با توزیع کالاها با قیمت‌های مناسب، برخورد مناسب با مشتری، تنوع گسترده محصولات باکیفیت بالا، کمک گرفتن از کارمندان فهیم و با تجربه و همچنین در نظر گرفتن تخفیفات ویژه سعی نمود تا رضایت مشتریان را به خود جلب کند. در این میان با افزایش شعب و ارائه فرانچایز شعب متعددی در سراسر کشور دایر نمود که این تعداد هر روز در حال افزایش است.

صداقت و پایبندی به تعهدات، ارزش آفرینی برای تأمین کنندگان و سهام داران، مشتری مداری و اهمیت به نیازهای مشتریان، در کنار ایجاد موقعیت‌های رقابتی در فروشگاه‌ها و همچنین نوآوری و به کار گرفتن ایده‌های نو در کلیه سطوح موجب شده تا فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش بتواند مصمم‌تر در مسیر تحقق اهداف گام بردارد و همواره به عنوان رهبر بازار خرده فروشی ایران شناخته شود.

لوگوی جدید افق کوروش، نشانه‌ای هوشمند از مسیر راهبری

لوگوی فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش به تازگی تغییراتی کرده است که نشان از مسیر و اهداف فروشگاه دارد که در این لوگوی جدید بهتر به نمایش گذاشته شده است.. افق کوروش تلاش کرده تا در بازطراحی لوگوی جدید خود اهداف و راهبرد افق کوروش را به وضوح نشان دهد. در این لوگو مسیر، هدف و راهبری در کمال سادگی و به بهترین شکل به نمایش درآمده است. «دایره» نشانه هدف و «فلش» نشانه راهبری برای رسیدن به هدف است. فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش به عنوان رهبر بازار خرده فروشی ایران با حضوری یکپارچه در کشور، امکان خرید راحت و هوشمندانه را برای مشتریان فراهم کرده است. لوگوی جدید افق کوروش بر اساس ارزش‌ها و مأموریت‌های این برند خرده فروشی انتخاب شده است و راهبر بودن سرلوحه این مأموریت قرار دارد. راهبر بودن در فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش با ارزش‌هایی مثل آینده نگری، شفافیت، خرید هوشمند، توسعه و ایجاد ارزش برای مخاطبین معنا می‌شود. در حقیقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش با حضور یکپارچه در ایران و تعامل با مصرف کننده نهایی و حضور یکپارچه در ایران امکان خرید هوشمندانه و زندگی بهتر و با کیفیت تر را در ایران نوید می‌دهد. علاوه بر این افق کوروش با بهینه کردن زنجیره ارزش، تعاملی سودمند و بلند مدت را به مشتریان خود وعده می‌دهد. افق کوروش با بهینه کردن زنجیره ارزش، تعاملی سودمند و بلند مدت را به مشتریان خود وعده می‌دهد. این موارد نشان دهنده راهبر ی افق کوروش است و این برند براساس ارزش و مأموریت‌های مجموعه‌ی خود لوگوی جدید خود را برگزیده است.

منبع: مجله افق کوروش

کد خبر 531640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.