پرداخت وام ودیعه مسکن در همدان در مدت ۳ روز

رئیس امور شعب بانک ملی استان همدان گفت: متقاضیان با ارائه مدارک معتبر به بانک مربوطه می‌توانند در مدت دو تا سه روز کاری این وام را دریافت کنند.

به گزارش ایمنا، با توجه به جمعیت استان وام ودیعه مسکن برای همدان ۲۵ میلیون تومان است و متقاضیان با ارائه مدارک معتبر به بانک مربوطه می‌توانند ظرف دو تا سه روز کاری این وام را دریافت کنند.

محمد طوماسی رئیس امور شعب بانک ملی استان همدان با بیان اینکه وام ودیعه مسکن برای همدان ۲۵ میلیون تومان است، اظهار کرد: متقاضیان با ارائه مدارک معتبر به بانک مربوطه می‌توانند ظرف دو تا سه روز کاری این وام را دریافت کنند.

وی با اشاره به شرایط مورد نیاز برای دریافت وام اجاره مسکن، افزود: این وام با بازپرداخت ۳۶ ماهه و نرخ ۱۲ درصد است و از شرایط آن گرفتن چک یا سفته و یک نفر ضامن معتبر است.

رئیس امور شعب بانک ملی استان همدان با بیان اینکه طبق دستورالعمل‌های بانک مرکزی چنین شرایطی برای دریافت وام ودیعه مسکن الزامی‌است، اظهار کرد: فرد متقاضی وام باید از سوی سیستم بانکی اعتبارسنجی شود بنابراین وجود یک سری الزامات امری اجتناب ناپذیر است.

طوماسی با اشاره به اینکه گزارش‌های موجود حاکی از این است که افرادی با ارائه مدارک جعلی موفق به دریافت وام اجاره مسکن شدند، بر لزوم کنترل بیشتر بر روی اختصاص وام به افراد تاکید کرد و افزود: طبق گزارشات موجود افرادی بدون داشتن خانه موفق به دریافت وام ودیعه مسکن شده‌اند همچنین گزارشی وجود دارد که چند فرد از اعضای یک خانواده وام اجاره مسکن را دریافت کرده‌اند.

وی گفت: این نکته دارای اهمیت است که منابع بانکی محدود است و افراد متقاضی بسیاری در صف وام اجاره مسکن هستند بنابراین لزوم کنترل و جلوگیری از انحراف این منابع در جهت مشخص شده می‌تواند سیستم بانکی را با چالش و کمبود منابع رو به رو کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 531072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهرام حمزه زاده ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
    4 1
    با عرض سلام چجوری وام بگیرم برای ودیعه منزل موستجرم راهنمایی کنید .. طرح بسیار عالیه