لپ‌تاپ اینفینیکس INBook X1 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شرکت اینفینیکس اخیرا لپ‌تاپ جدید خود به نام INBook X1 را در فیلیپین معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ‌تاپ این فینیکس INBook X1 که اخیراً عرضه شده است دارای صفحه نمایش ۱۴ اینچی IPS با رزولوشن 1080p و نسبت صفحه ۱۶ به ۹ است، روشنایی این نمایشگر نیز ۳۰۰ نیت است. قسمت بالایی پنل پشتی لپ‌تاپ ذکر شده دارای طراحی فلزی برق و قسمت پایین آن دارای طراحی فلزی مات است. به منظور برقراری تماس ویدئویی نیز یک وب‌کم روی صفحه نمایش این لپ‌تاپ تعبیه شده است.

یک حسگر اثر انگشت نیز برای بالا بردن امنیت لپ‌تاپ در قسمت پایین صفحه کلید آن قرار گرفته شده است. لپ‌تاپ این فینیکس INBook X1 به پردازشگر نسل دهم Gen Intel Core i3-1005G1 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی PCIe SSD همراه شده است. این محصول به کارت گرافیک Intel UHD Graphics مجهز شده است و با استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ اجرا می‌شود.

انرژی مورد نیاز لپ‌تاپ جدید شرکت این فینیکس با استفاده از باتری ۵۵ وات ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد. این محصول دارای بلندگوهای دوگانه دو واتی و دو میکروفون است. از دیگر ویژگی‌های لپ‌تاپ مذکور می‌توان به دو پورت USB 2.0، دو پورت USB 3.0، یک پورت USB Type-C، یک پورت HDMI، یک اسلات سیم کارت و یک جک هدفون اشاره کرد. لپ‌تاپ این فینیکس INBook X1 در دو رنگ قرمز و خاکستری و با قیمت ۴۹۴ دلار در اختیار کاربران قرار گرفته است، البته در حال حاضر می‌توان آن را با قیمت ۴۵۴ دلار تهیه کرد.

کد خبر 528021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.