پیش‌بینی وزش باد عصرگاهی/ کاهش دما در ۲۴ ساعت آینده

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: تا اواسط هفته استقرار جوی پایدار در استان برقرار است. در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. غبار صبحگاهی در مناطق صنعتی و کلانشهر اصفهان باعث کاهش نسبی کیفیت هوا در ساعات اولیه روز خواهد شد. دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا دو درجه کاهش دارد.

ابراهیم هنرمند، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به استقرار جوی پایدار تا اواسط هفته در استان اصفهان، اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق آسمان صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود. غبار صبحگاهی در مناطق صنعتی و کلانشهر اصفهان باعث کاهش نسبی کیفیت هوا در ساعات اولیه روز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق بین یک تا دو درجه کاهش می‌یابد، افزود: بیشینه و کمینه دمای هوا در کلانشهر اصفهان بین ۳۲ و ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: مهاباد (از توابع اردستان) با دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای سه درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 526076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.