هیچ شهرستان قرمز کرونایی نداریم/کاهش ۴۰ درصدی بستری شدگان کرونا

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان با اشاره به اینکه هیچ شهرستان قرمز کرونایی نداریم، گفت: تعداد بستری شدگان کرونا رو به افول است و نسبت به قبل کاهش ۴۰ درصدی داشته و با کادر بهداشت و درمان و همکاری بسیار خوب مردم در استان اصفهان خوشبختانه هیچ شهرستان قرمز کرونایی نداریم.

حجت‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت شیوع کرونا و روند بستری شدگان، اظهار کرد: در شرایط کنونی از نظر شیوع و آمار مبتلایان به کرونا استان اصفهان وضعیت مطلوب دارد و خوشبختانه تعداد بستری شدگان کرونا رو به افول است و نسبت به قبل کاهش ۴۰ درصدی داشته است.

وی با تاکید بر روند واکسینه شدن مردم برای مقابله با کرونا، تصریح کرد: وضعیت واکسیناسیون نیز در اکثر مراکز تجمیعی استان اصفهان در حال انجام است.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان ادامه داد: نکته حائز اهمیت اینکه در حال حاضر با توجه به تلاش کادر بهداشت و درمان و همکاری بسیار خوب مردم در استان اصفهان خوشبختانه هیچ شهرستان قرمز کرونایی نداریم.

مردم سریع‌تر برای واکسینه شدن مراجعه کنند

غلامی در خصوص رنگ‌بندی شهرستان‌های اصفهان در وضعیت کرونایی، خاطرنشان کرد: شهرستان‌های خور، نائین، بویین و میاندشت و چادگان در وضعیت زرد قرار دارند و سایر شهرستان‌های استان اصفهان از وضعیت نارنجی برخوردار هستند.

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا در اصفهان، گفت: با توجه به امکانات بسیار خوبی که در حال حاضر برای واکسیناسیون همشهریان فراهم شده است درخواست همه اعضای ستاد به خصوص مرکز بهداشت و درمان استان این بود که شهروندان هر چه سریع‌تر برای واکسینه شدن به مراکز تجمیعی واکسیناسیون مراجعه کنند تا هر چه زودتر بتوانیم به مرز بالای ۹۰ جمعیت واکسینه شدن بالای ۱۵ سال برسیم.

کد خبر 525473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.