لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G 2021 چه ویژگی‌هایی دارد؟

لپ تاپ گیمینگ ردمی G 2021 در دو نسخه Intel و AMD در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G 2021 دارای صفحه نمایش ۱۶.۱ اینچی با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است، این مدل لپ‌تاپ در دو نسخه Intel و AMD در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. نسخه Intel این محصول به پردازشگر نسل یازدهم اینتل core i5-11260H مجهز شده است و با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است در حالی که نسخه AMD لپ تاپ ذکر شده به پردازشگر Ryzen 7 5800 مجهز شده است و با ۱۶ گیگابایت حافظ رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی همراه شده است.

هر دو نسخه از لپ تاپ گیمینگ ردمی G 2021 با استفاده از سیستم عامل ویندوز ۱۰ اجرا می‌شود، انتظار می‌رود که به زودی نسخه آپدیت شده ویندوز ۱۱ نیز منتشر شود. این محصول به سیستم Hurricane Heat Dissipation 3.0 مجهز شده است که فن دوگانه و چهار خروجی برای دفع گرما ارائه می‌دهد؛ سیستم مذکور در نسخه AMD دارای لوله‌های مسی است.

نسخه Intel لپ تاپ گیمینگ ردمی G 2021 با آداپتور شارژر ۱۸۰ واتی و نسخه AMD آن با آداپتور شارژر ۲۳۰ واتی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. هر دو مدل از ویژگی‌هایی مانند Wi-Fi 6، DTX: X Ultra Sound، صفحه کلید با نور پس زمینه کامل، دستیار هوشمند Xiao AI، تاندربولت چهار و پورت USB-C بهره می‌برند.

قیمت نسخه AMD لپ تاپ گیمینگ ردمی G 2021  در حدود یک‌هزار دلار است، هم اکنون نیز کاربران می‌توانند آن را در بازار چین پیش خرید کنند و از شش روز دیگر آن را تحویل بگیرند. نسخه Intel این لپ‌تاپ نیز با قیمت ۸۸۰ دلار وارد بازار می‌شود که کاربران می‌توانند آن را از فردا تهیه کنند. هنوز مشخص نشده است که آیا لپ‌تاپ گیمینگ ردمی G 2021 در بازار کشورهای دیگر نیز عرضه می‌شود یا خیر؟

کد خبر 523932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.