رتبه‌بندی معلمان برای سال تحصیلی جدید کلید خورد

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: هفته گذشته در حضور سرپرست وزارت و آموزش و پرورش در تهران این موضوعات مطرح شد و رتبه‌بندی معلمان یکی از موضوعات مطرح شده توسط رئیس مرکز نیروی انسانی بود و هفته گذشته طرح این موضوع در مجلس شورای اسلامی کلید خورده است.

محمد اعتدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص فعالیت نیروهای فرهنگی برای سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: روز گذشته به صورت سراسری در سطح کشور و استان اصفهان تعدادی از همکاران فرهنگی در ادارات کل آموزش و پرورش حضور پیدا کردند و دلیل این حضور درخواست‌های آنها در مورد موضوع رتبه‌بندی و تأمین اعتبار لازم برای این امر بود.

وی ادامه داد: موضوع رتبه‌بندی معلمان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش و مجلس شورای اسلامی و برنامه دولت سیزدهم قرار دارد.

رتبه بندی معلمان در دستور کار دولت سیزدهم

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان، گفت: هفته گذشته در حضور سرپرست وزارت و آموزش و پرورش در تهران این موضوعات مطرح شد و رتبه‌بندی معلمان یکی از موضوعات مطرح شده توسط رئیس مرکز نیروی انسانی بود و هفته گذشته طرح این موضوع در مجلس شورای اسلامی کلید خورده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که به همت نمایندگان مجلس شورای اسلامی این امر محقق شود تا معلمان در سراسر کشور از اجرای این برنامه استفاده لازم را داشته باشند.

کد خبر 523092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.