افزایش همکاری‌های فرابخشی حوزه سلامت شهرداری سمنان

سرپرست مرکز سلامت و مشاوره کارکنان شهرداری سمنان گفت: همکاری‌های فرابخشی مرکز سلامت و مشاوره شهرداری سمنان با هدف ارتقای شاخص‌های سلامت و بهبود سلامت کارکنان افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مظاهری در دیدار با رئیس مرکز خدمات جامع سلامت روان شهرداری تهران، اظهار کرد: به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود دستگاه‌ها و نهادهای عمومی و خصوصی در جهت بهبود وضعیت سلامت کارکنان شهرداری سمنان، تفاهم نامه‌های همکاری بهداشتی و درمانی و مشاوره‌ای با کلینیک‌ها و مراکز ارائه خدمات بهداشتی درمانی انجام شده که در سال جاری هم این سیاست ادامه دارد.

وی با اشاره به تجربیات حوزه سلامت شهرداری تهران، گفت: استفاده از تجربیات شرکت شهر سالم و به خصوص مرکز خدمات جامع سلامت روان در زمینه ارتقای شاخص‌های سلامت کارکنان، فرهنگ‌سازی، آموزش و ایجاد تعامل مثبت و اثربخش به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های طرفین از اهداف مهم انعقاد تفاهم نامه همکاری است.

افزود: امضای تفاهم نامه همکاری حوزه سلامت کارکنان با شهرداری تهران کمک می‌کند تا خدمات مشاوره و سلامت و همچنین آموزش‌های سلامت محور به کارکنان و حتی شهروندان مردم با سهولت بیشتری ارائه شود.

«گلمکانی» رئیس مرکز جامع خدمات سلامت روان شهرداری تهران نیز در این دیدار با اشاره به آمادگی کامل اجرایی و فکری شهرداری تهران برای عقد تفاهم نامه همکاری، خاطرنشان کرد: آنچه که می‌تواند شهرداری‌ها را در ارائه خدمات سلامت اولیه به شهروندان و به ویژه کارکنان موفق کند، همکاری با سازمان‌ها و مراکزی است که تجارب و پیشینه موفقی دارند.

کد خبر 522886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.