سلیمی: استاندار جدید واقعیت‌های اصفهان را به گوش هیئت دولت برساند

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید باید واقعیت‌های استان اصفهان را به گوش هیئت دولت برساند و در راستای حل مشکلات این استان گام بردارد.

اصغر سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مطالبات مردم اصفهان از استاندار جدید اظهار کرد: متأسفانه طی سال‌های گذشته، این استان به عنوان استانی برخوردار توسط مدیریت کلان کشور تلقی شده و در این راستا اعتباراتی که به اصفهان اختصاص می‌یابد هر سال کمتر شده و امروز به حداقل اعتبار رسیده است.

وی افزود: متأسفانه استان اصفهان امروز در اختصاص برخی اعتبارات از جمله «اعتبار راه‌های روستایی» جز آخرین استان‌های دریافت کننده این اعتبار بوده و تنها ۲۱ میلیارد تومان اعتبار به اصفهان اختصاص یافته است، در حالی که بسیاری از جاده‌ها و راه‌های روستایی استان با مشکلات متعددی روبه‌رو است.

نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: استاندار جدید باید واقعیت‌های استان اصفهان را به گوش هیئت دولت برساند و در راستای حل مشکلات این استان گام بردارد.

سلیمی خاطرنشان کرد: امروز حاشیه‌های شهر اصفهان و همچنین شهرستان‌های این استان جز مناطق محروم به شمار می‌رود و روند توسعه آن نسبت به استان‌های همجوار با کندی پیش می‌رود؛ بنابراین انتظار می‌رود استاندار جدید اصفهان بتواند با شفاف سازی مشکلات و چالش‌های متعدد، اعتبارات لازم جهت توسعه و پیشرفت مناطق محروم این استان را کسب کند.

کد خبر 522217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.