آمار کرونا ایران ۲۲ شهریور؛ ۴۴۸فوتی و ۲۲۵۴۱ ابتلای جدید

وزارت بهداشت آخرین آمار ابتلا، بهبودیافته و جان باختگان ناشی از بیماری کرونا ویروس در کشور را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص آمار جدید ابتلاء به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ دوشنبه ۲۲ شهریورماه_ اعلام کرد: در این بازه زمانی بر پایه جدیدترین نتایج آزمایش‌های کرونا در کشور ۲۲ هزار و ۵۴۱ نفر مبتلای جدید شناسایی شده است که با احتساب این تعداد مجموع مبتلایان به کرونا در کشور تا امروز به پنج میلیون و ۳۱۸ هزار و ۳۲۷ نفر رسیده است. ‬

از تعداد بیماران بستری در کشور تاکنون چهار میلیون و ۵۹۷ هزار و ۲۱۵ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴۸ بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که با احتساب این آمار از ابتدا تاکنون ۱۱۴ هزار و ۷۵۹ نفر در کشور بر اثر بیماری کرونا جان باخته‌اند.

از شمار مبتلایان شناسایی شده، سه هزار و ۱۶۳ نفر بستری‌های بیمارستان به شمار می‌روند و هفت هزار و ۲۰۶ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

کد خبر 521760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • DE ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۲
    6 1
    خواستید عادی سازی کنید وفوتی ها در جامعه واکنش نداشته باشد، که به هدفتون رسیدید. دیگه مگه مهم 448نفر یا 1000نفر یاکل کشور ازبین بره.باید واکسن رو زودتر میاوردید وقطره چکانی نمیکردید. چه عزیزانی را که از دست ندادیم، از مردم عادی گرفته تا جامعه روحانیت وپزشکی ورزشی وصدا و سیما ولشکری و کشوری وغیره.هرکدام عزیز یه خانواده بودن. جان انسانها بی ارزش نیست.