حمایت شورا از تیم شهرداری همدان برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال

عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: باید از شور و نشاطی که در شهر همدان از صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشور به وجود آمده حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی رحیمی‌فر در بیست و یکمین جلسه صحنه شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه باید با توجه به زمان کم باقی مانده تا مسابقات وضعیت تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور تعیین تکلیف شود، اظهار کرد: شهرداری همدان چند سال است که برای تیم فوتبال خود تلاش کرده و زحمات زیادی برای این تیم کشیده شده است بدین سبب لازم است شورا از این تیم نهایت حمایت را داشته باشد.

وی با بیان اینکه با تعیین منابع مالی می‌توان از بروز مشکلات در میانه مسابقات برای تیم فوتبال شهرداری همدان جلوگیری کرد افزود: باید راهکارهای قانونی برای حضور تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور به خوبی در نظر گرفته شود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به موافقت شورا برای حضور تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور، تصریح کرد: باید از این شور و نشاطی که در شهر همدان از صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشور به وجود آمده حمایت کنیم.

به گزارش ایمنا، اعضای شورای اسلامی با اکثریت آرا با تیم‌داری شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال موافقت کردند.

کد خبر 520598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.