بوز ساندبار هوشمند جدید خود را معرفی کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ساندبار هوشمند ۹۰۰ بوز از فناوری Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت بوز پس از معرفی هدفون‌های Bose QuietComfort 45 محصول جدید خود به نام ساندبار هوشمند ۹۰۰ را رونمایی کرده است. این ساندبار هوشمند از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و الکسا پشتیبانی می‌کند و از اتصالات Wi-Fi و بلوتوث بهره می‌برد.

ساندبار هوشمند بوز دارای طراحی بیضی شکل زیبا است و یک صفحه شیشه‌ای مقاوم در برابر ضربه دارد. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ارتفاع و طول این محصول به ترتیب ۲.۳ و ۴۱ اینچ است. شرکت بوز اعلام کرده است که این ساندبار را می‌توان در پایین تلویزیون‌های ۵۰ اینچی یا بزرگ‌تر قرار داد. کاربران می‌توانند این ساندبار را با استفاده از فناوری Spotify Connect به بلندگوهای هوشمند بوز متصل کرد.

ساندبار هوشمند ۹۰۰ بوز با بهره مند شدن از پورت HDMI eARC به راحتی به تلویزیون متصل خواهد شد. شرکت بوز اعلام کرده است که این مدل ساندبار با استفاده از فناوری Bose Spatial صدای با کیفیتی تولید می‌کند که بلندگوهای دیگر قادر نیستند آن را تولید کنند. این محصول در حال حاضر در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه شده است، اما هنوز مشخص نشده است که آیا در کشورهای دیگر نیز عرضه می‌شود یا خیر. قیمت ساندبار جدید شرکت بوز ۸۹۹.۹۵ دلار ارزیابی شده است و از ۲۳ سپتامبر به فروش خواهد رسید.

کد خبر 520478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.