فعالیت ۳۰ مرکز نیکوکاری در حوزه دانش‌آموزی/ لزوم تامین ملزومات آموزش غیرحضوری

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به تغییر نیازهای دانش‌آموزان گفت: در حال حاضر ۳۰ مرکز تخصصی نیکوکاری در حوزه دانش آموزی فعال هستند و مرکز شهید محمد نساج‌پور معین مراکز نیکوکاری فرهنگی آموزش و پرورش استان خواهد بود.

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری در قالب پایگاه‌های مردم نهاد برای حمایت از نیازمندان فعالیت دارند، اظهار کرد: مرکز نیکوکاری شهید محمد نساج‌پور در سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان از جمله این پایگاه‌ها است.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۰ مرکز تخصصی نیکوکاری در حوزه دانش آموزی فعال هستند و مرکز شهید محمد نساج‌پور معین مراکز نیکوکاری فرهنگی آموزش و پرورش استان خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به سهم بزرگ این نهاد در گسترش فرهنگ ایثار و انفاق، ادامه داد: توسعه این فضائل اجتماعی، موجب پویایی جامعه می‌شود و کمیته امداد به صورت غیرمستقیم در بسط این فرهنگ فعال است.

وی با توجه به نزدیکی مهرماه و شروع سال تحصیلی جدید، گفت: شیوع ویروس کرونا نوع نیازهای دانش‌آموزان را از کیف، کفش، لباس نو و لوازم التحریر به ملزومات آموزش غیرحضوری تغییر داده و مراکز نیکوکاری باید تلاش کنند با مشارکت خیران و نیک‌ اندیشان مایحتاج تحصیلی نیازمندان را در قالب تبلت و گوشی‌های اندروید برطرف کنند.

زارع ارائه خدمات اجتماع محور و مردم پایه از طریق مراکز نیکوکاری را از برنامه‌های مهم کمیته امداد دانست و افزود: با همین هدف در حال حاضر ۴۵۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان با مدیریت و ساختار مردمی و داوطلبانه ایجاد شده و در حوزه خدمت رسانی به خانواده‌های نیازمند فعالیت دارند.

کد خبر 518245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.