معرفی بیش از ۶ گجت ساده اما باحال

گجت ‎در واقع یک وسیله مکانیکی است که خلاقیت خاصی را در نحوه انجام کارها به همراه دارد به طوری که گاهی استفاده از این ابزار بسیار سرگرم کننده و جالب خواهد بود و فرد را تا ساعات‌‎ها درگیر خود می‌کند.

‌هر ابزاری که کارهای ما را ساده‌تر کند را می‌توان گجت یا ابزارک نامید. نکته‌‎ی حائز اهمیتی که در خصوص این وسایل ارزشمند وجود دارد این است که بعضی از افراد تصور می‌کنند تمامی وسایل الکترونی و یا تکنولوژی‌های موجود را می‌توان یک گجت به شما آورد. این در حالیست که گجت‌‎ها تنها به ابزارهایی تلقی می‌شوند که نوعی خلاقیت و ابتکار را با خود به همراه داشته و بتوانند چند قابلیت متفاوت را همزمان ارائه دهند. به عبارتی فرد بتواند به واسطه‌ی این وسیله چند نیاز مختلف را برطرف نماید.

امروزه در فروشگاه‌‎ها و مراکز فروش گجت‌‎ با حجم عظیمی از گجت‌های متفاوت در حوزه‌های متفاوتی چون پزشکی و سلامت، نظافت منزل، نگهداری از نوزاد، بازی و سرگرمی، وسایل جانبی موبایل و… وجود دارند که هر کدام قابلیت‌های جالب و کارآمدی را برای افراد ایجاد می‌کنند. در ادامه بیش از ۶ گجت را معرفی می‌کنیم که می‌توانند زندگی شما را ساده‌تر کنند. برخی از این گجت ها را می‌توانید از سایت گجت که در ابتدای متن به آن لینک داده شد بخرید و اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید می‌توانید از این لیست فروشگاه‌های اینترنتی گجت خارجی استفاده کنید.

بلندر Tefal Infiny Mix Tritan

امروزه با پیشرفت گجت‌‎ها شاهد حضور این ابزارهای نوین در خانه و آشپزخانه نیز هستیم به گونه‌ای که این ابزارها می‌توانند در امور متفاوتی چون میکس کردن مواد غذایی، تهیه دسر و… مؤثر بوده و راحتی زیادی را برای افراد خصوصاً بانوان عزیز که به دلیل حجم زیاد کارهای منزل همیشه به ابزارهای پرکاربرد احتیاج دارند فراهم آورد. بلندر یا همان مخلوط کن‌های تفال از جمله ابزارهای مؤثر در تهیه مواد غذایی دلخواه و یا نوشیدنی موردعلاقه‎‌ی ما هستند. این ابزار مفید با در اختیار داشتن قدرت و توان ۱۶۰۰ وات و ظرفیتی برابر ۲.۶ لیتر و البته تنظیم سرعت در ۱۰ حالت می‌تواند یک نوشیدنی گوارا و دلچسب و یا یک معجونی فوق‌العاده را برای شما به ارمغان آورد.

معرفی بیش از ۶ گجت ساده اما باحال

قهوه ساز Melitta Barista TS Smart

تهیه کاپوچینو و قهوه‎ به صورت حرفه‌ای را می‌توانید با دستگاه Melitta Barista تجربه کنید. این دستگاه با برخورداری از قابلیت کنترل از راه دور و به صورت هوشمند به عنوان یک گجت نیز شناخته می‌شود چرا که افراد به راحتی می‌توانند در نقاط مختلف منزل خود و یا کافی‌شاپ عملکرد دستگاه را تحت کنترل خود داشته باشند.

مانیتور محافظ نوزاد

محافظت از نوزادان و رسیدگی به امور منزل از جمله کارهای روزانه‌‎ی بسیاری از مادران بوده که گاهی به امری دردسرساز و کلافه کننده تبدیل می‌شود. خوشبختانه گجت‌‎ها با حضور در این حوزه توانستند کمی از دغدغه‌های نگران کننده‌ای که مادران و یا پرستاران کودک احساس می‌کنند کم کند. مانیتور محافظ نوزاد Kodak Cherish C۵۲۵ از جمله گجت‌های کاربردی در این زمینه بوده که به مادر این امکان را هدیه می‌دهد که در حین انجام سایر کارهای خود به واسطه‌ی مانیتور این وسیله بتواند تصویر نوزاد خود و صدای او را بشنود و از بابت صدماتی که ممکن است به خود بزند آسوده خاطر باشد. همچنین این گجت در زمانی که نوزاد در خواب به سر می‌برد کمک می‌کند تا مادر با خیالی راحت به کارهای خود رسیدگی کند و به محض بیدار شدن نوزاد به او سر بزند. وجود برنامه تلفن همراه، صفحه نمایش ۵ اینچی، قابلیت برقراری صدای دوطرفه و دیگر امکانات موجود در این وسیله همه و همه با هم کمک می‌کنند تا مراقبت هر چه بهتر از کودک صورت بگیرد.

جاروبرقی Dyson V۱۱ Absolute

جاروهای شارژی یا برقی از دیگر گجت‌های لوازم خانگی هستند که با قابلیت پاکنندگی در حد ۳ میکرون و مکش فوق‌‎العاده برای افراد مبتلا به آلرژی یا افرادی که به تمیزی محیط خود حساسیت ویژه‌ای نشان می‌دهند مناسب می‌‎باشد. این جاروها نیروی کار خود را به واسطه‌ی باتری‌های تعبیه شده در آنکه برای شارژ شدن تنها به ۴.۵ ساعت زمان احتیاج دارند، حاصل می‌کنند و می‌توانند به طور بی وقفه حدود ۳ ساعت با توان ۵۴۵ واتی به تمیزکاری ب‌پردازند. علاوه بر جاروهای شارژی دایسون در میان گجت‌های متنوع به جاروبرقی رباتیک iRobot Roomba i۷ بر خواهیم خورد که باقابلیت اتصال به وای فای و برخورداری از فیلتری با بازدهی مناسب وسیستم دفع آلودگی به صورت خودکار می‌توانند نظافت و تمیزی بیشتری را به راحتی برای ما فراهم آورند.

دستگاه بخش کننده بلورای Panasonic DP-UB۸۲۰EB

یکی دیگر موضوعاتی که گجت‎‌ها با ورود به آن عرصه توانسته‌اند مؤثر واقع شوند بخش سرگرمی و سینما و تلویزیون می‌‎باشد. در حقیقت دستگاه‌های پخش کننده بلورای با امکان پخش فیلم‌‎ها و تصاویر به صورت سه بعدی می‌توانند لحاظات لذت بخشی را در کنار خانواده و یا دوستان به ارمغان آورند. از ویژگی‌های برتر دستگاه UB۸۲۰EB می‌توان به کیفیت بسیار بالای صدای خروجی در مشاهده فیلم‎‌ها یا گوش دادن به موزیک اشاره نمود. اما به جز گجت پخش کننده بورای، بسیاری از تلویزیون‎‌ها نظیر تلویزیون هوشمند LG OLED۶۵G۱ نیز با برخورداری از سیستم عامل WEBOS و سازگاری با وای فای و بلوتوث و نیز برخورداری از هوش مصنوعی و امکانات متنوع دیگر می‌توانند به عنوان یک گجت در دسته سینما و خانواده حضور داشته باشند.

ساعت هوشمند، ردیاب تناسبی و هدفون بی‌سیم

ساعت‌های هوشمند Polar Vantage V۲ ، ردیاب‌های تناسب اندام Fitbit Charge از جمله گجت‌های پوشیدنی هستند که با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند و گزارش‌‎هایی که ارائه می‌دهند می‌توانند برنامه روزانه مناسبی را جهت تمرین و فعالیت در اختیار افراد قرار دهند و افراد را از میزان فعالیتشان آگاه سازند. همان طور که می‌دانید گوش دادن به موزیک در حین فعالیت و ورزش منجر به ایجاد انرژی و لذت بخش‌تر شدن آن فعالیت می‌‎شود به طوری که بسیاری از افراد با آگاهی از این موضوع در حین ورزش از هدفون‌‎ و ابزارهای مشابه آن برای گوش دادن به موزیک مورد علاقه خود استفاده می‌کنند. هدفون بی‌سیم sony wH-۱۰۰۰XM۴ از جمله هدفون‌های کاربردی و نیز یک گجت مفید برای حذف صداهای اضافه مثل نویز و لذت بردن از موزیک مورد علاقه خود می‌‎باشد. این هدفون همچنین از طریق اتصال به تلفن همراه امکان انجام مکالمه را نیز به راحتی فراهم می‌‎آورد. با خرید این گجت‌‎‌‎ها و تکمیل ابزار ورزش خود می‌توانید هر روز از فعالیت‌‎هایی که انجام می‌دهید، کمال لذت را ببرید و از این ابزارها در جهت ارتقای سلامت خود استفاده نمائید.

معرفی بیش از ۶ گجت ساده اما باحال

دایره‌‎ی گجت‌‎ها بسیار گسترده بوده و شامل انواع و اقسام وسایل کاربردی چون لوازمی که در ادامه ذکر می‌کنیم می‌تواند باشد.

  • اسپیکر وایرلس Sonos، کواد کوپتر DJI Mavic Air ۲
  • اسکوتر برقی Xiaomi M۳۶۵ Pro
  • مسواک برقی Philips Sonicare Smart ۹۵۰۰
  • دوچرخه ثابت هوشمند Peloton Bike+
  • لپ تاپ گیمینگ Asus ROG Zephyrus G۱۵
  • وبکم Logitech C۹۲۰s
  • تبلت Apple iPad Air
  • زنگ در هوشمند Nest Hello Video Doorbell
  • باربیکیو Char-Broil Gas۲Coal ۲.۰ ۳۳۰
  • کفش اسپرت Saucony Endorphin Speed ۲
  • اسپیکر بلوتوثی UE Megaboom
  • ۳ لپ تاپ Dell XPS ۱۳ (۲۰۲۰)
  • هدفون Sony WH-۱۰۰۰XM۴
  • و غیره

به طور کلی گجت‎‌ها می‌توانند مزایای متفاوتی را برای افراد ایجاد کنند و روند زندگی‌‎ آن‌ها را بهبود ببخشند. مثلاً معمولاً برای انجام کارهای متفاوت به ابزارهای مختلف و مخصوص هر کار احتیاج داریم بنابراین می‌بایست برای هر کار ابزار جداگانه‌ای تهیه نموده و آن‌ها را به کار ببریم در حالی که گجت‎‌ها این امکان را ایجاد می‌کنند که فرد تنها با تهیه‌‎ی یک ابزار بتواند چند کار ضروری خود را به واسطه‌ی آن انجام دهد. بدین ترتیب هم در هزینه و مبالغ قابل پرداخت صرفه‌جویی می‌شود وهم نیازی به اختیار داشتن فضای بزرگ جهت نگهداری وسایل متعدد نمی‎‌باشد. از طرف دیگر گجت خلاقیت و پویایی ذهنی را در مسیر اختراعات جدید و یا بهره‌بری بهتر از آن‌ها در جهت کسب درآمد ایجاد می‌نماید.

کد خبر 517837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.