اولویت دولت سیزدهم اقدام به موقع برای ثبات قیمت کالاهای اساسی است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام به موقع برای ثبات قیمت کالاهای اساسی از جمله اولویت‌های دولت سیزدهم است زیرا طی ماه‌های گذشته قیمت کالاهای اساسی به صورت افسار گسیخته افزایش یافته است.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد رأی اعتماد مجلس به کابینه سیزدهم و اولویت‌های آن اظهار کرد: خوشبختانه کابینه شایسته‌ای که رئیس جمهور طی دو هفته گذشته به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد به صورت حداکثری مورد اعتماد مجلس یازدهم قرار گرفت.

وی افزود: انتظار مجلس این است که دولت سیزدهم با فوریت به مسئله مقابله با کرونا و واکسیناسیون مردم بپردازد. لازم است وزارتخانه‌های اقتصادی نیز به بررسی و رفع خسارات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا بر مردم بپردازند.

این عضو کمیسیون امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اقدام به موقع برای ثبات قیمت کالاهای اساسی از جمله اولویت‌های دولت سیزدهم است زیرا در ماه‌های گذشته قیمت کالاهای اساسی به صورت افسار گسیخته افزایش یافته است.

حدادی تاکید کرد: نمایندگان مجلس انتظار دارند دولت در راستای ساماندهی مباحث معیشتی و اقتصادی اقدامات خوبیبکند. خوشبختانه رئیس جمهور نیز در این زمینه متعهد شد که تمام توان خود را به کار بگیرد.

خدادی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی تمام توان خود را برای انسجام بین دو قوه به کار خواهد گرفت.

کد خبر 517191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.