بهنام شرفی برای ستوان نامجو نوشت

بهنام شرفی، بازیگر تئاتر و تلویزیون که در سریال خاتون در نقش ستوان نامجو ایفای نقش کرده در صفحه شخصی خود برای این نقش نوشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهنام شرفی با انتشار ویدئویی در صفحه‌اینستاگرام خود آورده است:

«بهاد تمام نامجوها و تمام مردان و زنان قهرمانی که برای این آب و خاک جنگیدند و از خانواده و دلبستگی‌ها و عزیزترین‌هایشان گذشتند و جان شیرین را برای مام میهن فدا کردند.

بازی کردن در این نقش کوتاه اما سنگین و نفس گیر برای من تجربه‌ی بسیار شیرین و ارزنده‌ای بود که تا همیشه بهش افتخار خواهم کرد، فیلمنامه‌ای که تینا پاکروان با تمام وجودش نگاشته و با سختی‌ها و وسواس‌ها و ریزبینی‌ها و مشکلات فراوان، مثل یک قهرمان و عاشقانه به تصویرش کشید. در کنار جادوگری و اعجاز فیلمبرداری هومن بهمنش بزرگ و تمام طراحان بی نظیر این مجموعه فاخر مثل بابک اسکندری عزیز و گروه کارگردانی و عوامل حرفه‌ای و همدل خاتون در کنار حمایت‌های بی مثال مرد نیکی به نام علی اسدزاده عزیزم برای من روزهای غریب و قریبی رو رقم زدند.

نگار جواهریان عزیز و اشکان خطیبی عزیزم که با بندبند وجودشان نقش‌هایشان را بازی که نه بلکه زندگی می‌کنند و بودن و بازی کردن در کنارشان برای من تجربه‌ی بسیار شیرین و دلپذیری بود و باقی بازیگران حرفه‌ای و کاربلد و بزرگی که با وجودشان و بازی‌های چشم نوازشان مجموعه‌ی خاتون را استادانه رنگ آمیزی کردند و نامجو، نامجویی که بخش جدایی ناپذیر زندگی من شد...

نامجویی که هر بار میبینمش اشک در چشمانم و بغض در گلو می‌نشیند و هر بار با تمام وجود به احترامش می‌ایستم و کلاه از سر بر می‌دارم، نامجویی که در روز فیلمبرداری صحنه جان باختنش حال همه ما را دگرگون کرد و گریه و اشک امان مان نمی‌داد...

و از صمیم قلب خوشحالم که حال شما هم مثل ما با دیدنش دگرگون شد و حس زیبای وطن پرستی و غیرت و شجاعت و فداکاری را به تصویر کشید.

سپاسگزارم برای این همه مهر و لطف و عشقی که در این چند روز بی وقفه به سمت من کمترین جاری کردید و امیدوارم سزاوار و شایسته این همه مهر باشم.

به امید دیدار روی ماهتان

سریال خاتون

نویسنده و کارگردان: تینا پاکروان

تهیه کنندع: علی اسدزاده»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.